آرزوی داوران فوتبال برآورده می‌شود؟

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تحقق آرزوی داوران آسیایی دوره های آموزشی داوری برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد آرزوهای داوران آسیایی که همان قضاوت در فینال جام جهانی است را تحقق بخشد، در این راستا 4 دوره آموزشی برای داوران به میزبانی کوالالامپور و دبی برگزار می شود.

نخستین دوره این کلاس های آموزشی با حضور 19 داور و 35 کمک داور آسیایی جنوب شرقی در کوالالامپور مالزی برگزار شد و شمس المعادین رئیس کمیته داوران آسیا در این رابطه در مجمع داوران و کمک داوران حاضر در این کلاس گفت: ما هر ساله چالش های جدیدی داریم و براین باور هستیم که شما داوران قابلیت دست یابی به اهداف 2016 دارید و امیدوارم این عملکرد خوب شما در فصل های بعد هم ادامه پیدا کند.
 
شمس المعادین در ادامه افزود: AFC بر این باور است که یک روز آرزوهای ما که همان قضاوت فینال جام جهانی است تحقق پیدا می کند و هر کدام از شما داوران می توانید این آرزوی تاریخی را محقق کنید.
 
رئیس جدید دپارتمان داوری آسیا همچنین خاطر نشان کرد: یوثیمی اوگاوا رئیس قبلی دپارتمان داوری آسیا برای این منظور برنامه ریزی مدون، تربیتی و آموزشی مورد نیاز داوران آقا و خانم، در بخش های فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی را شروع کرده بود.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار