مشهد؛

جاده قدیم مشهد- نیشابور در ایام شهادت امام رضا(ع) بسته است

فرمانده پلیس راه خراسان رضوی از مسدود بودن جاده قدیم مشهد نیشابور در جهت خدمت رسانی به زوار پیاده امام رضا(ع) در روزهای پایانی ماه صفر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده پلیس راه استان در نشست خبری تشریح برنامه‌های حوزه حمل‌ونقل استان در ایام پایانی ماه صفر از مسدود بودن جاده قدیم مشهد نیشابور در این ایام خبر داد و گفت: این اقدام به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر به زائران پیاده انجام می شود.

سرهنگ محمد صفایی با اشاره به اینکه این مسیر برای تردد زائران پیاده در نظر گرفته شده است، افزود: رفت و آمد وسایل نقلیه در این ایام از طریق آزادراه شهید شوشتری انجام می‌شود و از تردد وسایل نقلیه در جاده قدیم مشهد به نیشابور جلوگیری به عمل می‌آید.

وی با بیان اینکه پیاده راه زائران پیاده با هدف خدمت‌رسانی و تامین امنیت بیشتر برای زائران پیاده به بهره‌برداری رسیده است گفت: علاوه بر این، امسال با چند موج سفر روبرو هستیم و قطعا بار ترافیکی بیشتری را شاهد خواهیم بود و تمهیدات لازم نیز در این زمینه اندیشیده شده است.

فرمانده پلیس راه خراسان رضوی تصریح کرد: زائرانی که به عتبات عالیات اعزام شده‌اند در حال بازگشت هستند و از سوی دیگر اتوبوس‌های درون شهری مشهد مقدس نیز به عتبات اعزام شده‌اند و همچنین زائران پیاده نیز در حال ورود به مشهد مقدس هستند و باید تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به آنها اندیشیده شود.

صفایی گفت: حضور کاروان‌های پیاده زائران حرم منور رضوی هرساله نسبت به سال‌های قبل بیشتر می‌شود و با آسیب شناسی مناسب تلاش کرده‌ایم تا ضعف‌های گذشته را پوشش دهیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.