کوهکن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برای حل مشکلات احزاب باید ساختار درونی آنها تغییر پیدا کند

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری بر لزوم تغییر ساختار درونی احزاب و نهادینه شدن فرهنگ تحزب در کشور تاکید کرد.

محسن کوهکن در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مشکلات احزاب در کشور اظهار داشت: برخی‌ها با طرح موضوع ضعف قانون احزاب عقیده دارند که ایجاد احزاب قدرتمند در کشور ما با مشکلات و موانعی مواجه است که به نظر من این موضوع صحت ندارد.

وی با اشاره به اینکه عمده مشکلات احزاب به افراد و نوع کارشان برمی‌گردد، گفت: احزاب باید کسانی را انتخاب کنند که مورد اعتماد مردم باشند.

کوهکن با تاکید بر اینکه احزاب در کشور ما به معنی واقعی کلمه کار حزبی نمی‌کنند، تصریح کرد: حزب ها و تشکلهای فقط در آستانه برگزاری انتخابات بروز و ظهور پیدا می‌کنند و بعد از برگزاری انتخابات از صحنه کشور خارج می‌شوند که این فعالیت حزبی نیست.

وی همچنین با بیان اینکه برای حل مشکلات احزاب باید ساختار درونی احزاب تغییر پیدا کند، اضافه کرد: باید در راس احزاب، افراد مومن و متدینی قرار داشته باشند که اعتماد بخشی از جامعه را به خود جلب و از همین طریق فرهنگ تحزب را برای مردم و جامعه ایرانی نهادینه کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار