دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

نامه رهبری باب تعامل فکری با جوانان غرب را باز کرده است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب با ارسال نامه به جوانان غربی باب تعامل فکری با جوانان غرب را باز کرده‎اند.

نامه رهبری باب تعامل فکری با جوانان غرب را باز کرده استبه حوزه احزاب و تشکل‎های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، محمد نبی حبیبی در جمع دبیران این حزب گفت، افزود: رهبر انقلاب در این نامه از درد مشترک جوامع اسلامی با غرب سخن گفتند! امروز تروریسم درد مشترک ما با آنها است با این تفاوت که حداقل نیم قرن است مسلمانان در جوامع خود به واسطه تجاوز آمریکا و اسرائیل به سرزمینهای اسلامی زخم جانکاه تروریسم را حس می کنند.

وی ادامه داد: برخوردهای دوگانه غرب با تروریسم مشکلی را حل نمی کند باید واقعاً عزم جدی برای این مبارزه وجود داشته باشد. امروز اسرائیل و آمریکا متحد کشورهایی هستند که مشغول غارت، ویرانی و کشتار ملت های سوریه و عراق و لبنان هستند و می خواهند یک امپراطوری سیاه را تدارک ببینند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: جوانان غرب باید در جریان این تحلیل عمیق تاریخی قرار گیرند و تعامل شرافتمندانه و صادقانه ای با جهان اسلام داشته باشند.

وی در ادامه به گزارش آژانس اشاره کرد و گفت: این گزارش نشان می دهد که هنوز بی اعتمادی به آمریکا را باید حفظ کنیم. اگر پی ام دی حل نشود گام های بعدی هرگز طی نخواهد داشت. دولت باید همچنان با احتیاط نسبت به نیات 1+5 برخورد کند.

حبیبی به اظهارات برخی مقام های غربی اشاره کرد و گفت: آنها گفته اند شورای حکام با مختومه شدن پرونده ایران در آژانس موافقت خواهند کرد حتی اگر این حرف هم درست باشد باید دید با این گزارش آمانو که استخوان را لای زخم حفظ کرده است چه باید کرد؟ آژانس هیچ سندی برای بخش سیاه گزارش خود ارائه نداده است لذا امکان اینکه این سیاه نویسی ادامه یابد، هست.

وی در ادامه به اربعین امسال اشاره کرد و افزود: کربلا امسال بزرگترین میعادگاه تاریخ معاصر و اجتماع مذهبی جهان اسلام بود. 27 میلیون زائر به عراق رفتند و با نظم و انضباط اسلامی نمایشی از قدرت اسلام و قرآن را به جهانیان عرضه کردند. این بزرگترین رزمایش شیعه در برابر جباران تاریخ معاصر و منافقان جهان اسلام است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به امنیت خوب زائران توسط دولت عراق گفت: باید از مسئولان دولت عراق به طور جدی تشکر کرد. دولت ایران هم با تقسیم کار خوب و بموقع به زائران تلاش خوبی کرد و باید از همه دست اندرکاران این همایش عظیم و میلیونی تشکر و قدردانی بشود.

حبیبی به روز دانشجو اشاره کرد و گفت: 16 آذر در مبارزات دانشگاهی و دانشجویی کشور روز بزرگی است. این روز بزرگ به عنوان نماد استکبارستیزی و آمریکاستیزی دانشجویان باید گرامی داشته شود.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در مورد آخرین تحولات مربوط به انتخابات گفت: اصولگرایان در انتخابات آینده با یک صدا و یک فهرست می آیند و این یک ضرورت است.

وی افزود: تحریکاتی که در درون و بیرون جبهه اصولگرایان برای واگرایی صورت می گیرد بی نتیجه است ما یک راه بیشتر نداریم و آن همگرایی زیر چتر اصولگرایی است.

حبیبی رحلت پیامبر اعظم(ص) و امام حسن عسگری و نیز امام رضا(ع) را تسلیت گفت و افزود: محرم و صفر امسال ما با توشه عظیم فرهنگی و ذخیره مهم معنوی در بقیه سال ان شاءالله به تهاجم فرهنگی دشمن پاسخی شایسته خواهیم داد. همانطور که امام فرمودند محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است ما باید این ایام را غنیمت معنوی و فکری بدانیم و به بالندگی فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) افتخار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار