قزوین؛

گرفتاری هزارخودرو در آزادراه قزوین_رشت

بیش از هزار خودرو در آزادراه قزوین_رشت، گرفتار کولاک شده و منتظر امدادرسانی اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛از محل عوارضی آزادراه، در حال حاضر مسافران در راه مانده علاوه بر کولاک و سرمای شدید، با کمبود مواد غذایی، سوخت و تجهیزات ایمنی خودرو و لباس گرم مواجهند.

برخی از رانندگان گرفتار در آزادراه  گفتند از دیشب و یا اوایل بامداد امروز در این محل متوقف شده اند و هیچ امدادرسانی اعم از توزیع خوراک، پتو و یا هدایت به سمت شهرها صورت نگرفته است.

در این میان عده ای نیز با سوءاستفاده از شرایط موجود، اقلام مورد نیاز مسافران را با قیمت های کاذب عرضه می کنند؛ قیمت نان در این محل از 10 تا 50 هزار ریال متغیر است. زنجیر چرخ نیز با قیمت 2 میلیون و 500 هزار ریال فروخته می شود.

پیش از این سرپرست مدیریت بحران استان قزوین از بازگشایی جاده قدیم قزوین_رشت در بامداد امروز خبر داده بود اما برخی رانندگان اتوبوس گرفتار در کولاک، به مسدود بودن این مسیرها و انتشار اخبار غیرواقعی معترضند.

اداره کل مدیریت بحران استان امروز در نمابری به خبر صدا و سیما اعلام کرده بود، جاده های قدیم قزوین_رشت و قزوین_زنجان بازگشایی شده و زیر بار ترافیک هستند.

همچنین  در محورهای استان قزوین به 8 هزار و 269 نفر امدادرسانی شده و در بین آنها، 4 هزار و 72 تخته پتو، 4 هزار و 50 بسته جیره غذایی خشک و 6 هزار قرص نان توزیع است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.