تلاش بی‌وقفه تیم‌های امدادی برای ارائه خدمت به بیش از 50 هزار تن/ انتقال 15 زن باردار به مراکز درمانی

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: شمار استان‌های درگیر برف و کولاک به 20 استان رسیده و خدمات امدادی لازم به 50 هزار و 111 تن ارائه شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر؛ ناصر چرخ‌ساز معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این که در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اصفهان، اردبیل، البرز، ایلام، تهران، خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی و همدان در دو روز گذشته شاهد بارش برف و وقوع کولاک بوده‌ایم، اظهار کرد: بر این اساس نیروهای هلال‌احمر در این استان‌ها در آماده‌باش کامل بوده و در حال ارائه خدمت در 66 محور مواصلاتی به هموطنان هستند.

وی با اشاره به ارائه خدمات امدادی به 50 هزار و 111 تن از متاثران از برف و کولاک گفت: خدمات لازم به 26 مصدوم ارائه و 23 تن از مصدومان که 15 تن آن‌ها زن باردار و 7 تن بیمار و مصدوم بودند، به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام ارائه خدمات سرپایی به 19 تن در برف و کولاک دو روز گذشته تصریح کرد: به علاوه 40 هزار و 631 تن از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده و عملیات رهاسازی برای 2 ‌هزار و 110 دستگاه خودرو از برف انجام شد.

وی با اشاره به بکارگیری 288 تیم عملیاتی شامل یک‌هزار و 25 امدادگر و نجات‌گر برای ارائه خدمت به مردم گفت: به علاوه 23 هزار تخته پتو، 800 بسته غذایی، 700 بطری آب معدنی، یک‌هزار قوطی انواع کنسرو، 2 هزار و 500 قرص نان، 151 کیلوگرم خرما، 5 هزار بسته بیسکویت میان متاثران از برف و کولاک توزیع شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار