قم؛

برگزاری همایش «سخنی با قلب‌های زنده» در قم

فرخ فال رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: همایش سخنی با قلب‌های زنده با موضوع نامه رهبری به جوانان غربی در بهمن ماه امسال برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز قم؛ ظهر امروز در نشست مطبوعاتی برنامه‌های مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در زمینه نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب نامه‌ای از سوی رهبر معظم انقلاب بهمن سال 93 خطاب به جوانان غرب صادر شد و نامه دوم ایشان را در هشتم آذر سال جاری شاهد بودیم.

فرخ فال رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین بیان کرد: مجمع عمومی با اهتمام رهبری در زمینه نامه دوم چندین برابر شد تا در سالگرد صدور نامه رهبری در بهمن ماه امسال اجلاسی با حضور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه قم با عنوان سخنی با قلب‌های زنده برگزار کنیم که در آینده فراخوان آن اعلام می‌شود.

وی افزود: این اجلاس با توجه به رهنمودهای چند ماهه اخیر رهبر معظم انقلاب و تاکیدات ایشان مبنی بر خطر نفوذ استکبار در دوم دی امسال در مدرسه دارالشفا پس از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: استادان سطوح عالی و خارج حوزه در این اجلاس حضور دارند و از بیانات یکی از مراجع تقلید درباره موضوع این اجلاس بهره‌مند می‌شویم و با حضور یکی از شخصیت‌های نظامی کشور مباحث پیرامون منطقه به ویژه در چند ماهه اخیر مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد. 

وی تصریح کرد: هدایت و ارشاد جوانان در دوره‌ای که قشری پس مانده و وامانده از اسلام با عنوان تکفیر، اسلام را زشت، ناپسند، خشن و با چهره و پرچمی سیاه در کشورها نشان می‌دهند،‌ باید در دستور کار قرار گیرد. 

وی یادآور شد: حکومت‌های غربی و نظام‌هایی که متولی اداره کشورهای اروپایی هستند، خودشان آلوده‌اند ولی این طور وانمود می‌کنند که به مقابله با موضوع تروریسم می‌پردازند، رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که نباید تبلیغات شوم و خشونت وامانده و عقب‌گرا سبب اسلام‌هراسی در اروپا شود.

وی گفت:‌ این اتفاق و تولد حاصل تلاقی سیاست استعمارگرایانه و افراطی‌گری و حاصل تضاد عملی در مقابله جدی با تروریسم است.

 همچنین وی گفت:  دشمنی با اسلام و برخی از ادیان الهی بستر ناموزون و خطری عظیم را در جهان ایجاد کرده و نباید قلب‌ها و ذهن‌هایی که آمادگی بیشتری برای پذیرش حقیقت دارد،‌ متاثر از حرکت‌های داعش و تکفیری باشند.

در پایان خاطر نشان کرد: همه کسانی که توانایی علمی دارند و قلم آنها قوی است، باید در معرفی حقیقت اسلام ناب تلاش کنند و به همین دلیل همایشی در این زمینه برگزار می‌شود تا استادان سطح عالی، نخبگان، عالمان و فرهیختگان به حرکت جدی در این زمینه بپردازند و مسئولیت خود را در ارتباط با این دو نامه و شناساندن اسلام ناب به جهان ایفا کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.