معاون اول رییس جمهور وارد استان البرز شد

معاون اول رییس جمهور به منظور بازدید از برخی دستاوردهای پژوهشی و اقتصادی و نیز افتتاح چند طرح عمرانی، دقایقی پیش وارد استان البرز شد.

معاون اول رییس جمهور وارد استان البرز شدبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح امروز(سه شنبه) که با قطار مسافربری مسیر تهران ـ زنجان به استان البرز سفر کرده است، به هنگام ورود به استان البرز، از سوی استاندار و مدیران ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور قرار است از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری پردیس دانشگاه تهران واقع در استان البرز نیز بازدید کند.

جهانگیری در سفر یک روزه خود به استان البرز از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام این استان نیز بازدید خواهد کرد.

شرکت در جلسه شورای اداری استان از دیگر برنامه های معاون اول رییس جمهور در سفر به استان البرز خواهد بود.

گفتنی است، وزرای جهادکشاورزی، راه و شهرسازی، معاون علمی و فناوری رییس جمهور، دبیر هیات دولت، رییس هیات عامل صندوق توسعه ی ملی و مدیرعامل راه آهن در این سفر معاون اول رییس جمهور را همراهی می کنند.

معاون اول رییس جمهور در بدو ورود به استان البرز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: استان البرز یکی از استان های پراهمیت کشور است که ظرفیت های فراوانی در بخش صنعتی و کشاورزی دارد و این استان سهم عمده ای در تولیدات کشور دارد.

جهانگیری راه آهن را یکی از محورهای اصلی توسعه ی کشور برشمرد و افزود: این موضوع از ابتدای دولت تدبیر و امید یکی از محورهای توسعه در نظر گرفته شد و دولت تلاش می کند به صورت ویژه به توسعه ی خطوط ریلی بپردازد.

وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی برنامه ی وسیعی برای توسعه ی خطوط ریلی به ویژه راه آهن حومه ی کلان شهرها دارد گفت: هر روز هزاران خودرو برای جابه جایی مردم از حومه تا تهران رفت و آمد دارند که امیدوارم با ایجاد خطوط ریلی حومه ای بخش قابل توجهی از انرژی و وقت مردم صرفه جویی شود.

معاون اول رییس جمهور افزود: در این سفر از برخی طرح ها و پروژه ها بازدید خواهد شد و در جلسه ای با حضور مدیران استان به مشکلات و دغدغه های مردم این منطقه خواهیم پرداخت.

 
انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار