آیت‌الله حائری شیرازی:

نامه رهبری اقدامات ضد فرهنگی داعش را خنثی کرد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نامه رهبرمعظم انقلاب اقدامات ضد فرهنگی داعش را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم سوگواری به مناسبت رحلت پیامبر اعظم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور آیت ا... محی الدین حائری شیرازی عضو مجلس خبرگان رهبری در ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)برگزار شد.

آیت‌الله حائری شیرازی در این مراسم اظهار داشت: در گذشته شیاطین با استفاده از قدرت نظامی و اقتصادی قصد کنار زدن دین را داشتند در حالی که امروز از راه فرهنگی وارد شده اند و از طریق نفوذ در خانواده ها،مدارس و دانشگاه هاقصد ضربه زدن به دین را دارند که این حمله از دو روش اول پهناور تر و عمیق تر است چون از راه استحاله افکار عمل می کند و تکفیری ها،داعش و القائده هم محصول همین اقدامات است.

امام جمعه سابق شیراز گفت:دشمنان توانسته اند از راه استحاله فکری و فرهنگی عده ای را فریب دهند تا جایی که دست به حمله انتحاری می زنند اما با اسراییل که ملت مظلوم فلسطین را تحت بد ترین جنایات قرار داده اند مشکلی ندارند و پیکار با اینها ساده نیست چرا که این پیکار یک پیکار فرهنگی است.

عضو مجلس خبرگان با اشاره به نامه مقام معظم رهبری تاکید کرد:این نامه در اوج هوشمندی بعد از انجام حملات تروریستی فرانسه صادر شد و راستی و حقیقت را در اختیار جوانان اروپا قرارداد و اقدامات ضد فرهنگی و ضد دینی داعش را خنثی کرد.

آیت‌الله حائری شیرازی در پایان تصریح کرد:غرب ادعا می کند که با علم منهای دین و دموکراسی و لیبرالیسم برای جهان امنیت و آرامش فراهم می کند در حالی که این ادعا سرابی بیش نیست و اینها با سیاست های خود باعث ایجاد مسابقه تسلیحاتی شده اند که نتیجه آن وحشت است نه امنیت در حالی که دین می گوید کسی حق ندارد به دیگری تجاوز کند و اجازه تجاوز را هم به کسی نمی دهد و بازدارندگی را با موازین اخلاقی و تبعیت از خداوند ایجاد می کند نه با سلاح و موشک و این امنیت واقعی است.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار