سرقت ۲۰ميليون ريال از یک حساب بانکی بصورت شارژموبایل

با بررسي هاي صورت گرفته از پرينت حساب شاكي مشخص شد برداشت از حساب وي بصورت خريد شارژ تلفن همراه انجام گرفته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان "چهارمحال و بختياري" از شناسايي فردي كه اقدام به برداشت غيرمجازمبلغ ۲۰ميليون ريال از حساب يكي از شهروندان در شهركرد كرده بود، خبر داد.
سرهنگ "قاسم جعفريان" اظهاركرد: در پي وصول يك فقره مرجوعه قضايي مبني بر برداشت اينترنتي غيرمجاز مبلغ ۲۰ ميليون ريال از حساب بانكي يكي از شهروندان، موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.
رئيس پليس فتا استان چهامحال وبختياري ادامه داد: با بررسي هاي صورت گرفته از پرينت حساب شاكي مشخص شد برداشت از حساب وي بصورت خريد شارژ تلفن همراه صورت گرفته است.
اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد: با انجام تحقيقات پليسي و تخصصي پس از شناسايي و احراز سكونت متهم در يكي از استان هاي همجوار ضمن هماهنگي با مقام قضايي وي براي انجام تحقيقات تكميلي به اين پليس احضار شد.
سرهنگ جعفريان گفت: متهم پس از مواجه شدن با مستندات و ادله غيرقابل انکار، به جرم انتسابي خود اعتراف نموده و در خصوص چگونگي دستيابي به اطلاعات حساب بانكي شاكي نيز اذعان نمود: اطلاعات كارت بانكي شاكي را توسط يكي از دوستانم كه با شاكي در ارتباط بود به دست آورده و در اين مدت تعداد حدود ۱۰۰۰ فقره كارت شار‍ژ تلفن همراه به ارزش ۲۰ميليون ريال از حساب بانكي وي خريداري کردم.
رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان چهارمحال و بختياري با اشاره به تكميل پرونده ومعرفي متهم به مرجع قضائي به شهروندان توصيه کرد كه اطلاعات مربوط به حساب هاي بانکي و کارت بانکي خود را در اختيار افراد غريبه قرار ندهند.
وي، در پايان از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با هرگونه موارد مشكوك در فضاي مجازي، جهت دريافت مشاوره با شماره تلفن ۲۱۸۲۷۹۴ تماس بگيرند.

منبع:قدس آنلاین
 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار