بسته اينستاگردي(113)

کریسمس در اینستاگرام بعیدی نژاد/ پیش بینی نتیجه انتخابات توسط رسایی/ گل نرگس بهنوش طباطبایی/سلفی گلاره عباسی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.


نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون در آستانه شهادت امام رضا (ع) با به اشتراک گذاشتن عکسی در صحن مقدس آن حضرت در صفحه اینستاگرام خود عنوان کرد که همه هوادارانش را در این مکان مقدس یاد می کند.


حرم مطهر امام رضا، مشهد، ايران همين الان تو حرم اقا امام رضام(ع) ..براي همتون كه اينجا پر از مهربوني توي صفحم حضور دارين دعا ميكنم،برقرار باشيد و شاد.


احمد مهرانفر بازیگر سینما و تلویزیون که اخیرا به مشهد سفر کرده است، با انتشار عکسی با والیبالیست های نوجوان مشهدی آنها را امیدهای آینده والیبال ایران معرفی کرد.


با برو بچ با حال و با شخصيت مشهدي واليباليستاي نوجوون ، اميداي آينده مخصوصاً اون يارو قد بلنده(آقا پوريا با دو متر و ده سانتيمتر) همين الان، يه هويي .

کمیسیون مشترک ایران و ١+٥ برای بررسی پیش نویس قطعنامه پیشنهادی به شورای حکام ظهر دوشنبه در وین آغاز به کار کرد و مهمترین، دستور کار این نشست بررسی پیش نویس قطعنامه‌ای است که کشورهای 1+5 متعهد شده‌اند تا برای بستن پرونده مسائل گذشته ایران به شورای حکام آژانس تحویل دهند.

حمید بعیدی نژاد مدیرکل سیاسی و امنیت بین الملل وزارت امور خارجه  که در این نشست حضور دارد گزارش کوتاهی را از این کمسیون مشترک در آخرین پست اینستاگرام خود ارائه کرده است.



مذاكرات كميسيون مشترك با طعم كريسمس- مذاكرات اعضاي گروه پنج بعلاوه يك و ايران در كميسيون مشترك مرتبط با اجراي تفاهم هسته اي (برجام) امروز در وين آغاز شده است. تفاهم بر روي پيش نويس قطعنامه شوراي حكام براي بستن پرونده مسائل اختلافي گذشته يا اصطلاحا پي ام دي و همچنين بررسي برخي از موضوعات اجرايي در دستور كار دومين جلسه كميسيون مشترك قرار دارند. چنانچه در عكس ملاحظه ميفرماييد هتل كوبورگ محل مذاكرات با تزيين هتل به درخت كاج و سرو خود را براي ايام كريسمس آماده كرده است. جالب آنكه موقع برگشتن، مدير هتل كوبورگ را در همان پرواز خودمان ديديم كه به تهران مي آمد.


موضوع کمسیون مشترک ایران و 1+5 در وین نه تنها در مرکز توجه رسانه ها قرار دارد بلکه مورد توجه سیاستمداران در اینستاگرام  نیز قرار گرفته است، بعیدی نژاد نیز پستی از این نشست به اشتراک گذاشته است.



دومين كميسيون مشترك ايران و ١+٥وين، شانزدهم آذر ١٣٩٤ .


حمید رسایی نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی و از مسئولان سیاسی فعال در فضای مجازی است، وی عکسی یادگاری که در آن تابش نماینده اصلاح طلب مجلس میان حسینیان و رسایی دو نماینده اصولگرا ایستاده است را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.




امروز آقای تابش برای دقایقی به زور همراه با مزاح، صندلی ام که کنار آقای حسینیان قرار دارد را اشغال کرد و دقایقی با ایشان به گفتگو نشست. این عکس را که به یادگار می گرفتیم گفتم تلاش بی فایده نکنید با این عکس می توان نتیجه انتخابات اسفند و ترکیب مجلس آینده را پیش بینی کرد. 

پرویز پرستویی هنرمند سینما و تلویزیون که مورد توجه و محبوب مخاطبین نسل قدیم و نسل جدید است یکی از فعالترین های عرصه هنر در اینستاگرام است و اینبارهم از واقعیت های زندگی مردم سخن گفته است.




ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺍﻫﺎﻟﯽ ﺩﻩ ﺑﻪ اسم مش مراد به ﺻﺤﺮﺍ ﺭﻓﺖ ﻭ ﺷﺐ ﺍﺯ ﻗﻀﺎ ﺣﯿﻮﺍﻧﯽ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺣﻤﻠﻪ ﮐﺮﺩ. ﭘﺲ ﺍﺯ ﯾﮏ ﺩﺭﮔﯿﺮﯼ ﺳﺨﺖ، ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﺑﺮ ﺣﯿﻮﺍﻥ ﻏﺎﻟﺐ ﺷﺪ ﻭ ﺁﻥ ﺭﺍ ﮐﺸﺖ ﻭ ﺣﯿﻮﺍﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﻭﺵ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﻭ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺁﺑﺎﺩﯼ ﺭﺍﻩ ﺍﻓﺘﺎﺩ...
ﭘﺲ ﺍﺯ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻪ ﺩﻩ، ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﺍﺵ ﺍﺯ ﺑﺎﻻﯼ ﺑﺎﻡ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﯾﺪ ﻭ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺯﺩ: "ﺁﻫﺎﯼ ﻣﺮﺩﻡ، ﻣﺶ مراد ﯾﮏ ﺷﯿﺮ ﺷﮑﺎﺭ ﮐﺮﺩﻩ !"
ﻣﺶ مراد با ﺷﻨﯿﺪﻥ ﺍﺳﻢ ﺷﯿﺮ ﻟﺮﺯﯾﺪ ﻭ ﻏﺶ ﮐﺮﺩ! ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﻧﻤﯽﺩﺍﻧﺴﺖ ﺣﯿﻮﺍﻧﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺍﻭ ﺩﺭﮔﯿﺮ ﺷﺪﻩ ﺷﯿﺮ ﺑﻮﺩﻩ!
ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺭﮔﯿﺮ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﻓﮑﺮ ﻣﯽﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﺳﮓ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﻣﺶ ﺗﯿﻤﻮﺭ ﺍﺳﺖ ﻭﮔﺮﻧﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺍﻭﻝ ﻏﺶ ﻣﯽﮐﺮﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺍﺣﺘﻤﺎﻝ ﺯﯾﺎﺩ ﺧﻮﺭﺍﮎ ﺷﯿﺮ ﻣﯽﺷﺪ .

ﺍﮔﺮ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﺍﺳﻢ ﯾﮏ "ﻣﺸﮑﻞ" ﺑﺘﺮﺳﯿﺪ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺎ ﺁﻥ ﺑﺠﻨﮕﯿﺪ ﺍﺯ ﭘﺎ ﺩﺭﺗﺎﻥ ﻣﯽﺁﻭﺭﺩ...
تو زندگی مشكل وجود نداره همه چيز مسئله است و قابل حل.
برای خودت یک دایره اعتماد درست کن ... آنهایی که مهم هستند را بگذار درون دایره، کم اهمیت ترها را روی خط و باقی را بیرون از این دایره فرضی تصور کن.

هر وقت کسی حرفی به تو زد که خاطرت رنجید ببین کجای دایره ات هستند؟؟ جزو افراد مهمند یا نه فقط هستند . آیا براستی ارزش دارد از کسانی که برایمان اهمیتی ندارند برنجیم !؟ چرا بگذاریم آدمهای کم اهمیت زندگیمان ، ما را نارحت کنند حتی برای ثانیه ای!؟ یادمان باشد وقتی دیگران بدانند که نمیتوانند ناراحتتان کنند، دیگر تلاشی هم برای ناراحت کردن شما نمی کنند.




بهنوش طباطبایی با به اشتراک گذاشتن عکسی گل نرگس به دست در برف پاییزی صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد.



با گل نرگس سرمستم


سحر ولدبیگی بازیگر محبوب طنز سخنی از دل در صفحه شخصی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.




گاهى برو. گاهى بمان. گاهى بخند
گاهى گريه كن. گاهى حرف بزن. گاهى فرياد.
گاهى قدم بزن. گاهى سكوت كن. گاهى رها شو.
گاهى ببخش. گاهى ياد بگير. گاهى سفر كن.
گاهى اعتماد كن. گاهى فراموش كن. گاهى زندگى كن.
گاهى باور كن. گاهى بزرگ باش. گاهى كوچك.
گاهى چتر باش. گاهى باران باش. گاهى دريا باش. گاهى بركه.
گاهى همه چيز. گاهى هيچ

اما هميــــــــشه انسان باش





گلاره عباسی که این شب ها بیشتر در سریال کیمیا دیده می شود عکس سلفی به همراه پوریا پورسرخ مربوط به قسمت شب ازدواج کیمیا را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.


اینم از شب عروسی، سریال کیمیا هر شب ساعت نه و نیم تکرار چهار بعدازظهر، جای مهراوه جانم هم خالیه تو عکس



در پایان هم احسان حدادی قهرمان پرتاپ دیسک المپیک فیلم کوتاهی از جلسه تمرینی خود را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.



گزارش از هانیه میرزاهدایتی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.