مسئول فلسطینی: انتفاضه چاقو به انتفاضه موشک تبدیل می شود

رییس تجمع عربی مبارزه با صهیونیسم و حمایت از مقاومت فلسطین پیش بینی کرد انتفاضه قدس که معروف به انتفاضه چاقو است به انتفاضه موشک تبدیل شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی القدس، احمد کحلاوی افزود: ملت فلسطین معروف به ملت انتفاضه ها و قیام ها است. ما یاد همه شهدای انتفاضه های فلسطین از آغاز تاکنون را گرامی می داریم.

وی افزود: متاسفانه امروز دشمنان ما همه توجهات و نگاه ها را از مناقشه فلسطین و انتفاضه کنونی قدس منحرف کرده اند و به سوی مبارزه با تروریسم سوق داده اند. توجه و تفکر مردم به جای حمایت از مقاومت فلسطین و دفاع از آرمان فلسطین و ازادی قدس و مسجد الاقصی و اراضی اشغالی به سوی تروریسم تغییر مسیر داده است.

به گفته این مسئول فلسطینی، جامعه بین المللی امروز به جای فلسطین و قدس و مسجد الاقصی بر مبارزه با تروریسم متمرکز شده است.

وی تاکید کرد: معتقدم که این یک کار برنامه ریزی شده است. این رویدادی اتفاقی نیست بلکه توطئه ای از پیش طراحی شده است. اتاق های فکر صهیونیستی و استکباری توطئه چینی کردند.

امت اسلامی و عربی را مشغول کرده اند و ما به جای این که به دفاع از آرمان فلسطین مشغول باشیم درگیر مسایل حاشیه ای و ساختگی هستیم.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار