هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا

بدرد نخورها در لباس شیاطین رسوا شدند/ پیروزی هشت گله رئال در برنابئو

تیم فوتبال منچستر یونایتد با شکست 3 بر 2 مقابل وولسفبورگ از صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان بازماند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اولین شب مسابقات هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و در پایان آن شاگردان لوئیس فن خال با قبول شکست 3 بر 2  مقابل گرگ ها از صعود به مرحلهوبعد لیگ قهرمانان بازماندند.
گروه A :
رئال مادرید 8 - مالمو صفر
در یک طرفه ترین دیدار امشب لیگ قهرمانان، کهکشانی ها در سانتیاگو برنابئو به مصاف مالمو سوئد رفتند و این تیم را با نتیجه هشت بر صفر شکست دادند.
هشت گل شاگردان بنیتز را کریستیانو رونالدو  4  ، کریم بنزما 3 و متئو کواچیچ یک بار وارد دروازه شاگردان هاریده کردند.
پاری سن ژرمن - شاختار دونتسک
همچنین در دیگر دیدار این گروه 2 تیم پاری سن ژرمن و شاختار دونتسک اوکراین به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این دیدار شاگردان لوران بلان موفق شدند با 2 گل لوکاس مورا و ابراهیموویچ  از سد حریف خود بگذرند.
در این گروه  رئال مادرید با شانزده و پاری سن ژرمن با 13 امتیاز به مرحله بعد صعود کردند و شاختار دونتسک اوکراین نیز راهی لیگ اروپا شد.
گروه B:
وولسفبورگ 3 - منچستریونایتد 2
در حساسترین دیدار شب نخست هفته پایانی لیگ قهرمانان 2 تیم وولسفبورگ آلمان و منچستریونایتد انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان شاگردان هکینگ موفق شدند با شکست شیاطین سرخ به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شوند و منچستری ها را راهی لیگ اروپا کنند.
3 گل گرگ ها را در این دیدار نالدو 2 بار و ویرینا به ثمر رساندند و 2 گل شاگردان فن خال را مارسیال در دقیقه 10 و گیلاووچی مدافع وولسفبورگ به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.
با این شکست منچستریونایتد از صعود به مرحله بعد بازماند و راهی لیگ اروپا شد.
آیندهوون - زسکا
همچنین در ورزشگاه فیلیپس شهر آیندهوون ، شاگردان کوکو به مصاف زسکامسکو رفتند و در حالی که با تک گل ایگناشویچ از حریف عقب بودند ، توانستند بر بازی چیره شوند و در پایان با نتیجه 2 بر یک پیروز از زمین مسابقه خارج شوند.
2'گل آیندهوون را لوک دی یانگ در دقیقه 78 و داوی پروپر در دقیقه 85 وارد دروازه زسکا کرد.
در گروه B این مسابقات وولفسبورگ با 12 امتیاز به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شد و  شاگردان کوکو نیز با 10 امتیاز به همراه گرگ ها راهی مرحله بعد شدند.
شیاطین سرخ نیز با هشت امتیاز راهی لیگ اروپا شدند.
گروه C :
بنفیکا 1 - اتلتیکو مادرید 2

در ورزشگاه استادیوم دالوز پرتغال 2 تیم بنفیکا و اتلتیکو مادرید اسپانیا به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان شاگردان سیمونه موفق شدند با نتیجه 2 بر یک از سد قرمزها بگذزند.
2 گل تشک سازان را ساول در دقیقه 33 و ویتو در دقیقه 55 به ثمر رساندند و تک گل شاگردان ویتوریا را میتروگلو در دقیقه 75 وارد دروازه اوبلاک کرد.
گالاتاسرای ترکیه - آستانا قزاقستان
همچنین در دیگر دیدار این گروه 2 تیم گالاتاسرای ترکیه و آستانا قزاقستان به مصاف یکدیگر رفتنتد و در پایان 2 تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
تک گل نماینده قزاق ها را توماسی در دقیقه 62 به ثمر رساند و شاگردان دنیزلی نیز در دقیقه 64 با گل سلجوق اینان حساب کار  را به تساوی کشاندند.
در پایان مادریدی ها با 13 و شاگردان ویتوریا با 10 امتیاز راهی مرحله  بعد شدند و گالا نیز با پنج امتیاز راهی لیگ اروپا شد.
گروه D :
منچسترسیتی 4 - مونشن گلادباخ 2

تیم فوتبال منچسترسیتی با هدایت پلگرینی موفق شد با نتیجه چهار بر 2 از سد شاگردان شوبرت بگذرد و به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد شود.
 سویا - یوونتوس
گلزنان سیتیزن ها در این دیدار سیلوا ، استرلینگ و بونی بودند و 2 گل بچه ها را نیز کورب و رافائل به ثمر رساندند.
همچنین در دیگر دیدار این گروه 2 تیم سویا و یوونتوس در ورزشگاه رومان سانچز پیزخوان شهر سویا به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان شاگردان اونای امری موفق شدند با با تک گل یورنته در دقیقه 65 از سد بیانکونری بگذرند.
پس از برگزاری دیدارهای این گروه 2 تیم منچسترسیتی و یوونتوس راهی مرحله بعد شدند و سویا نیز با کسب 6 امتیاز راهی لیگ اروپا شد.
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۴
دنیا و رونالدو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۴
فقط رئال مادرید
آخرین اخبار