مشهد؛

استقبال از زائران پیاده در ایستگاه بین راهی چناران توسط دانش آموزان دبیرستان امام رضا(ع)

همزمان با دهه آخر صفر و ایام شهادت حضرت رضا(ع) ایستگاه استقبال از زائران در ورودی چناران جنب دبیرستان امام رضا(ع) برپا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی گفت: یکی از اهداف این طرح ارائه خدمات مطلوب و ضروری و اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه کاروان‌های پیاده است.

محمد تقی فخریان با بیان اینکه این خدمات به ‌منظور استقبال و میزبانی از کاروان‌های پیاده‌ای که به سمت حرم امام رضا(ع) در حرکت هستند، اجرا می‌شود، افزود: در این ایستگاه خدماتی از جمله اسکان، ارائه خدمات فرهنگی از قبیل برگزاری اقامه نماز جماعت، سخنرانی، عزاداری و نیز تأمین نیازهای ضروری به زائران انجام می‌شود.

وی بر فراهم کردن امکانات لازم برای زائران حرم رضوی تأکید کرد و گفت: این ایستگاه روزانه هزار وعده نهار بین زائران توزیع می کند و همچنین بر اساس پیش بینی های انجام شده آمادگی لازم برای اسکان و استراحت به زائران را نیز فراهم آورده است.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی افزود: این ایستگاه از 15 تا 19 آذر دایر است و روزانه میزبان هزاران نفر از زائران ولایت‌ مدار و دوستدار اهل بیتی است که برای شرکت در مراسم عزاداری دهه آخر صفر راهی مشهد شده‌اند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.