زنجان؛

رعايت حقوق شهروندی از اولويت های كاری پلیس است

جانشين فرمانده انتظامي استان گفت: رعايت حقوق شهروندی از اولويت های كاری پلیس است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زنجان؛ سرهنگ مراد جعفري با تاكيد بر رعايت حقوق شهروندي از طرف كليه كاركنان پليس، گفت: رعايت حقوق شهروندي از ارزش هاي ديني و اسلامي كه به عناوين مختلف بر رعايت آن تاكيد شده است.

وي با اشاره به اينكه در قانون اساسي نيز رعايت اين حقوق محترم شمرده شده است، افزود: امروز ما افتخار مي كنيم كه در نظام جمهوري اسلامي ايران همه بر رعايت حقوق شهروندي و كرامت انسان تاكيد داشته و مكلف شده ايم.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه در نيروي انتظامي رعايت حقوق شهروندي از اولويت هاي كاري است، اضافه کرد: هدف از تشكيل نيروي انتظامي استقرار نظم و امنيت و تامين آسايش عمومي و پاسداري از دستاوردها و ارزش هاي انقلاب اسلامي است.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر رعايت حقوق شهروندي در چهار چوب قوانين و افزايش اعتماد عمومي به پليس، گفت: با افراد و كساني كه بخواهند قوانين را نقض و موجب سلب و آسايش مردم شوند به شدت برخورد مي كنيم.

جعفري با اعلام اينكه در بسياري موارد طبق قانون اساسي حفظ و تامين حقوق افراد در جامعه به نيروي انتظامي محول شده است، تصريح كرد: عملكرد پليس در برابر شهرونداني كه حقي از آنها ضايع شده و خود باعث تضييع حقوق ديگر شهروندان شده اند مي بايست بسيار منطقي و با توجه به رعايت حقوق همه جوانب باشد كه لازمه اين امر آگاهي و آموزش نيروها است.


انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.