همراه ما باشید تا کوچکترین رایانه گیمینگ جهان آرا به شما معرفی کنیم.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، یکی از مشکلات رایانه های گیم، عدم آسانی در جا به جایی آن ها می باشد. این دستگاه ها معمولا از جثه عظیمی برخوردار هستند و این مورد برای کاربران مشکلاتی را به وجود می آورد. امروز می خواهیم به توضیح کوتاهی درباره یک رایانه گیم کوچک بپردازیم.

رایانه ای به شکل گیم + تصاویر

سال پیش در نمایشگاه Computex 2014، شرکت ایسوس از محصول خودش به نام ASUS ROG G20 gaming PC رو نمایی کرد. اگرچه امروز دستگاه ها و کامپیوتر های قدرتمند بسیاری برای گیم تولید شده است اما عامل اصلی تفاوت G20 با سایر رقیب ها، اندازه کوچک این PC می باشد. این دستگاه از اندازه مناسبی برخوردار است و به راحتی قابل حمل بوده و در محل هایی که فضا عامل مهمی می باشد، بسیار کاربردی است.

رایانه ای به شکل گیم + تصاویر

ویژگی های این سیستم عبارت است از: یک پردازنده اینتل از نسل پردازنده های Core i7، کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 970 GPU و یک رم ۱۶GB.
اگرچه ASUS G20B ظاهری کوچک دارد اما قرار نیست که با قیمت ارزان به بازار بیاید. انتظار می رود که ماه نوامبر این دستگاه در اروپا ارائه شود. قیمت این کامپیوتر قدرتمند ۱,۴۹۹٫۹۹ پوند تخمین زده شده است.

رایانه ای به شکل گیم + تصاویر


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


منبع :ubergizmo

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۱ آذر ۱۳۹۴
واقعا عالی بدرد خودم میخوره