آیا ناسا مدارکی که وجود موجودات فرازمینی را ثابت می‌کند، از بین می برد؟

گری مک کینون : سال‌هاست ناسا و دولت آمریکا می‌دانند که کره‌ی زمین توسط موجودات فرازمینی از کهکشان‌های بسیار دور تحت نظر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، گری مک کینون که پس از نفوذ به پایگاه اطلاعاتی کامپیوترهای ناسا، ارتش آمریکا و پنتاگون به مدت 10 سال در برابر قانون استرداد مجرمین به آمریکا مقاومت کرد، به‌تازگی ادعای شوکه کننده‌ای را مطرح کرده است.
 
این مسئله هم چنان در صدر «تئوری‌های توطئه» باقی می‌ماند؛ اینکه سال‌هاست ناسا و دولت آمریکا می‌دانند که کره‌ی زمین توسط موجودات فرازمینی از کهکشان‌های بسیار دور تحت نظر است. شاید به این خاطر که مردم نتوانند واقعیت را بپذیرند و یا باعث رو به افول رفتن باورهای دینی و نظم جامعه شود، مسئله وجود موجودات فرازمینی سال‌هاست که از مردم پنهان می‌شود. 

ماجرا از زمان شروع شد که در نوامبر سال 2000 پیمانکار سابق ناسا افشا کرد اسناد ناسا پیش از ارسال تصاویر ماهواره‌ای به زمین به‌صورت دیجیتالی ویرایش می‌شوند و موجودات فرازمینی از آن حذف می‌گردند. همین مسئله باعث شد آقای مک کینونِ 49 ساله تصمیم بگیرد که اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست بیاورد. 

مک کینون گفته است سیستم امنیتی پایگاه‌های اطلاعاتی سه سازمان نامبرده آن‌قدر نقطه‌ضعف داشت که او توانست برای 2 سال و 18 ماه به تمام سرویس‌های اطلاعاتی‌شان دسترسی داشته باشد. در گام اول وی در پایگاه ناسا به دو پرونده برخورد که یکی با عنوان «افسران غیرزمینی» با ذکر رتبه و نام و دیگری با عنوان «کالاهای مبادله شده بین سفینه‌ها». هرچند مک کینون می‌گوید در حال حاضر اسم افسران یا سفینه‌ها را جایی ثبت نکرده اما مدعی است در مراجعات بعدی هیچ اثری از پرونده‌هایی که اصطلاح « افسران غیرزمینی » در آن به‌کاررفته باشد، نیافت.   

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اااااااا
۲۰:۵۴ ۰۳ دی ۱۳۹۹
واقعیته .. از ۱۹۴۰ دولت آمریکا در پی سقوط چند سفینه و تحت پروژه ی مجستیک ۱۲ دارای ارتباط و تعامل با موجودات فرازمینی ست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۹ آذر ۱۳۹۴
چرت وپرت میگن میخوان خوراک تبلیغاتی برای هالیوود بسازن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۹ آذر ۱۳۹۴
همش راسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۹ آذر ۱۳۹۴
مادرقرآن جن انس ملائکه بیشترنداریم
حالااونا به ملائک وشیاطین میگن موجودفضایی به خودشون ربط داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۹ آذر ۱۳۹۴
با کمی تدبر در آیات مبارکه قرآن کریم میفهمیم که ما تنها نیستم و در آسمان های دیگر موجودات دیگری هم هستند که ما از آنها بی اطلاع هستیم. هفت آسمان چندین بار در فرآن آمده است.
به این آیه مبارکه دقت کنید:

سوره اسراء:

وَ لَقَدْ کَرَّمْنا بَني‏ آدَمَ وَ حَمَلْناهُمْ فِي الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ وَ رَزَقْناهُمْ مِنَ الطَّيِّباتِ وَ فَضَّلْناهُمْ عَلي‏ کَثيرٍ مِمَّنْ خَلَقْنا تَفْضيلاً

آیت الله مکارم شیرازی
ما آدمیزادگان را گرامی داشتیم و آنها را در خشکی و دریا ، ( بر مرکبهای راهوار ) حمل کردیم و از انواع روزیهای پاکیزه به آنان روزی دادیم و آنها را بر بسیاری از موجوداتی که خلق کرده ایم ، برتری بخشیدیم.

دقت کنید که گفته شده "بر بسیاری از موجودات" برتری بخشیدیم. نگفته که بر همه موجودات برتری بخشیدیم پس میتونیم نتیجه بگیریم که وقتی گفته شده که انسان اشرف مخلوقات هستش به احتمال خیلی زیاد فقط مخلوقات زمینی منظور خداوند بوده مثل جن و پرندگان و خزندگان و........
در ضمن فراموش نشه که همینجوری جن از انسان قدرت و توانایی های بیشتری داره ولی انسان از راه ترک گناه و عبادت میتونه به جایی برسه که مقامش از جن و خیلی از فرشته ها نزد خداوند بالاتر بره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۱۹ آذر ۱۳۹۴
اگر چنین چیزی وجود داشت در قران ذکر می شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۱۹ آذر ۱۳۹۴
جان عزیزتان تو این بلبشو این اخبار دمده را نزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۱۹ آذر ۱۳۹۴
همش دوروغه
آخرین اخبار