صادق پور:

اولویت ما حفظ تیم در لیگ برتر است/به تارتار اعتقاد کامل دارم

مدیرعامل باشگاه راه آهن به تشریح شرایط فعلی و برنامه های این تیم برای آینده پرداخت.

اولویت ما حفظ تیم در لیگ برتر است/ به تارتار اعتقاد کامل دارمصادق پور پس از جلسه با بازکنان و کادر فنی تیم فوتبال راه اهن، در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه ها و اهداف باشگاه راه آهن اظهارکرد:اولویت ما و مجموعه راه آهن حفظ تیم در لیگ برتر است تا بتوانیم با همدلی و کار تیمی به کمک مجموعه ای که داریم به راه خود ادامه دهیم و نهایتا امسال به یک موفقیت نسبی دست پیدا کنیم تا در سالهای اینده با برنامه ریزی بیشتر باشگاه راه آهن را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
وی در ارتباط با قرارداد پنج ساله مهدی تارتار با باشگاه راه اهن گفت: بنده به سرمربی تیم اعتقاد کامل دارم. دانایی و توانایی او بر کسی پوشیده نیست. انشاالله بتوانیم با حمایت اعضای هیئت مدیره و رییس مجمع، سالها در خدمت آقای تارتار باشیم. هیچ مدیرعاملی در دنیا از بابت کار با ثبات آرامش ندارد و این میتواند برای من یک ویژگی خوب باشد.
امیدوارم تا سالهای اینده شاهد ثبات در همه تیمهای لیگ باشیم.
تفکر بنده طوری است که به امید خدا با برنامه ریزی و تفکر باشگاه راه اهن را ب سمت حفظ تیم در لیگ نزدیک کنیم.
مدیرعامل باشگاه راه آهن درباره برنامه تیمش برای نیم فصل لیگ برتر افزود: تمام تلاش ما این است که با توجه به داشته هایمان، نقاط ضعف مدنظر کادرفنی را پوشش دهیم و با کمترین هزینه و با درست هزینه کردن که نکته بسیار مهمی است، تیم را تقویت کنیم و در نیم فصل دوم بیشتر به حفظ تیم فکر کنیم.
وی همچنین پیرامون مسایل مالی تیم خاطرنشان کرد:
در همه باشگاه های لیگ ما مشکل مالی وجود دارد. حتی بانک ها و صنایع کشور ما هم از لحاظ مالی مشکلاتی دارند. اما تلاش ما این است که با مهندسی مالی فضای ایده آلی را برای تیم راه اهن ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار