مشهد؛

فوت 2 زائر پیاده بر اثر تصادف در جاده‌های منتهی به مشهد

سخنگوی جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوي از فوت دو زائر پياده بر اثر تصادف در جاده هاي منتهي به مشهد خبر داد.

فوت 2 زائر پیاده بر اثر تصادف در جاده‌های منتهی به مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مجتبي محمودي اظهار كرد: در سانحه‌ای صبح امروز یک تریلی به علت لغزندگی جاده با یک مرد و یک زن برخورد می‌کند که زن در دم جان خود را از دست داده و مرد نیز در حالت کما به سر می‌برد که هر دو نفر توسط نیروهای هلال احمر به مشهد منتقل شده‌اند.
 
وي با اشاره به اینکه این دو زائر از روستای جلگه‌رخ تربت حیدریه عازم مشهد بودند، افزود: همچنین در تصادف دیگری که در جاده قوچان رخ داده دختر 14 ساله‌ای جان خود را از دست می‌دهد.
 
سخنگوي جمعيت هلال احمرخراسان رضوي در خصوص آخرین آمار امداد‌رسانی هلال احمر به زائران پیاده حضرت رضا (ع) نيز گفت:تا صبح امروز 63 هزار و 625 مورد بوده که از این تعداد 59 نفر توسط آمبولانس‌های هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.
 
 محمودي ادامه داد: این 59 نفر در یک هفته اخیر به دلایل مختلف شامل 23 نفر گازگرفتگی، 25 نفر مسمومیت غذایی و مابقی حوادث جاده‌ای امدادرساني شده‌اند.
وی بیان کرد: از ديروز به علت حجم بالای زائران در طول محورهای خراسان رضوی یک بالگرد هوایی در اختیار جمعیت هلال احمر خراسان رضوی قرار گرفته است که یک بالگرد در مسیر ملک‌آباد و جاده مشهد نیشابور و بالگرد دیگر در مسیر چناران مستقر شده است.
 
سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در پایان اظهار کرد: 108 تیم عملیاتی از 13 آذر ماه امسال در جاده‌های خراسان رضوی برای امدادرسانی به زائران رضوی در حال فعالیت هستند.


انتهای پیام/گ


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجاکلیک کنید.
برچسب ها: تصادف ، زائر ، مشهدی ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.