چندماه دیگر به بسکتبال برمی‌گردم

اردشنیان: آرارات مزد جوانگرایی‌اش را گرفت

مربی تیم بسکتبال بانوان آرارات صعود این تیم به پلی‌آف سوپرلیگ بسکتبال را نتیجه خوبی برای جوانان و نوجوانان این تیم می‌داند.

نارینه اردشنیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: دیروز رقابت بسیار نزدیکی با تیم خوب هیات بسکتبال خراسان برگزار کردیم و در پایان دیداری نزدیک 53 بر 50 به پیروزی رسیدیم تا به جمع هشت تیم پلی‌آف سوپرلیگ بانوان ایران بپیوندیم. 

وی ادامه داد: همانطور که پیش از این هم گفته بودم، آرارات امسال با نوجوانان و جوانان خود در سوپرلیگ حضور یافت. حتی ما بازیکنانی داشتیم که متولد 1379 بودند. به این ترتیب، حضور در جمع هشت تیم برتر سوپرلیگ بانوان، برای ما با این بازیکنان جوان و نوجوان نتیجه خوبی به حساب می‌آید و آرارات مزد جوانگرایی‌اش را گرفت. بچه‌ها دیروز پس از شکست حریف بسیار خوشحال بودند و مطمئن باشید این تیم پشتوانه خوبی برای آرارات، تیم همیشه مدعی بسکتبال بانوان ایران است. 

مربی تیم بسکتبال بانوان آرارات در پاسخ به این پرسش که آیا حضور آلا پائولا، سنتر اوکراینی  این تیم در موفقیت آرارات نقش پررنگی داشت؟ توضیح داد: پائولا بازیکنی است که از دو عنصر تجربه و قدبلندش به خوبی استفاده و به تیم ما کمک می‌کند. این دو عنصر، فاکتورهایی‌‌اند که در بازیکنان ما دیده نمی‌شد. بدون شک او کمک زیادی به تیم ما کرد اما نباید از تلاش دیگر بازیکنان خوب آرارات به راحتی گذشت. اگر تلاش آن‌ها نبود، پائولا به تنهایی کاری نمی‌توانست بکند. آرارات مجموعه‌ای از بازیکنان نوجوان و جوان است که در مسیر رشد قرار گرفته‌اند و در آینده‌ای نه چندان دور بیشتر از آن‌ها می‌شنویم. 

اردشنیان درباره دیدار بعدی آرارات، گفت: بازی بعدی ما با تیم گاز است. البته هنوز فدراسیون تاریخ این دیدار را اعلام نکرده اما فکر می‌کنم 2 هفته دیگر برابر تیم خوب گاز در مرحله پلی‌آف قرار می‌گیریم. 

بازیکن پست چهار تیم ملی بسکتبال بانوان ایران درباره وضعیت خودش و اینکه آیا امسال تیم ملی بسکتبال بانوان را همراهی می‌کند؟ اظهار کرد: امسال به دلیل آسیب‌دیدگی رباط پا و از آنجا که نمی‌خواهم مصدومیتم تشدید شود، استراحت می‌کنم. البته همراه بچه‌های آرارات تمرینات سبکی انجام می‌دهم و به امید خدا پس از چندماه، دوباره بسکتبال را آغاز می‌کنم. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار