علم و دانش هر صبح در شبکه چهار طلوع می‌کند

«طلوع دانش» برنامه‌ای صبحگاهی با رویکردی متفاوت است.

فرشید رشید، مجری رادیو و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اجرای خود در برنامه «طلوع دانش» اظهار داشت: من در «طلوع دانش» اجرای بخش آغاز و پایان برنامه، معرفی میهمانان و موضوعات برنامه و گویندگی خبرها و رزومه مهمانان برنامه را برعهده دارم و در واقع نقش سردبیر را در این برنامه ایفا می‌کنم، کم‌کم جایگاه سردبیری در برنامه در حال شکل گرفتن است، چون قبل‌تر چنین بخشی در طلوع دانش وجود نداشت و شاید باعث تعجب مخاطب باشد که پس از سال‌ها پخش برنامه شکل آن تغییر کرده است، اما خدا را شکر مخاطبان با این بخش ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند.

رشید با اشاره به اینکه برنامه «طلوع دانش» مخاطبان خاص خود را دارد، گفت: «طلوع دانش» از زمان‌های آغازین فعالیت شبکه چهار سیما به روی آنتن رفته است و مخاطبان خاص خودش را دارد، برنامه‌ای صبحگاهی با رویکردی متفاوت و به واقع پربار که مخاطب با دیدن آن صبح خود را با اطلاعات مفیدی در حوزه‌های مختلف مثل فیزیک، پزشکی، شیمی و ... آغاز می‌کند.

وی در مورد چگونگی اجرا در برنامه‌هایی مثل «طلوع دانش» عنوان کرد: هر برنامه با توجه به هدف ساختش، نوع اجرایش نیز متفاوت است، هدف برنامه «طلوع دانش» سال‌هاست که ترسیم شده و مخاطبان خاص خود را دارد، هدف «طلوع دانش» صبح پربار برای مردم و گفتگو در حوزه‌های مختلف علم و دانش است که به یقین اجرای چنین برنامه‌هایی نیازمند مطالعه بسیار زیاد مجریان در حوزه علم و دانش است، من همواره برای اجرای «طلوع دانش» اخبار حوزه فناوری را رصد و مطالعه می‌کنم.

مجری «طلوع دانش» در خصوص دیگر مجریان این برنامه بیان کرد: مجریانی چون فرید فصیحی، ندا سپانلو، میلاد اسلام‌زاده و ... از مجریان با سابقه و خوب تلویزیون هستند و اجرا در کنار عزیزانی که سال‌هاست در چنین برنامه‌هایی اجرا داشته‌اند برای من افتخار است و از تمامی دوستان برای اجرای بهتر برنامه کمک می‌گیرم ارتباط خوبی که دوستانم در اجرای برنامه با بیننده‌ها داشته‌اند قابل تحسین است و ارتباط دو طرفه‌ی خوبی میان برنامه و مخاطبان شکل گرفته، بطوری که مردم با احساس مسئولیت به برنامه پیامک می‌زنند و نظر می‌دهند.

وی در پایان مطرح کرد: بسیار خوشحالم که کیوان بخشی، یکی از تهیه کننده‌های با سابقه‌ی تلویزیون تهیه کنندگی «طلوع دانش» را برعهده دارد و همواره تلاش می‌کند برنامه‌ای درخور باشد و همچنان قوی جلو برود، همچنین از زحمات ندا سپانلو «مدیر گروه دانش» شبکه چهار سیما و داوود صحبتی «مدیر تولید» ، «طلوع دانش» قدردانی می‌کنم.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.