بسکتبال یورولیگ

شکست خانگی بارسلونا در شب درخشش تومیچ

تیم بسکتبال بارسا در هفته نهم رقابت‌های بسکتبال یورولیگ اروپا مقابل مهمان خود زالگیریس لیتوانی شکست خورد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نهم رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های اروپا دیشب با دیدار تیم‌های لوکومتیو کوبان روسیه و پینار کارشیاکای ترکیه از گروه C در ازمیر آغاز شد که این دیدار با برتری 88 بر 78 نماینده روسیه به پایان رسید. 

در دیگر دیدار گروه C هم تیم بارسلونای اسپانیا هم دیشب بازی خانگی خود را واگذار کرد. این تیم دیشب میزبان زالگیریس لیتوانی بود. بارسا بازی را بسیار ضعیف آغاز کرد و در کوارتر نخست 16 بر 27 نتیجه را به حریف خود واگذار کرد. در کوارتر دوم شرایط بازی تغییر کرد و میزبان به برتری 22 بر 18 رسید اما در مجموع نیمه نخست را 38 بر 45 به زالگیریس باخت. 

نیمه دوم با رقابت نزدیک دو تیم  آغاز شد و در کوارتر سوم هرکدام از تیم‌ها 25 امتیاز به دست آوردند. بارسا در کوارتر پایانی هم ابتکارعمل را به دست گرفت و 25 بر 22 مهمان خود را شکست داد اما در مجموع این تیم زالگیریس لیتوانی بود که 92 بر 88 فاتح این دیدار شد. 

نکته جالب این دیدار حضور درخشان آنته تومیچ، سنتر کروات بارسا بود. این بازیکن 11 بار اقدام به پرتاب 2 امتیازی کرد که 100 درصد پرتاب‌هایش وارد سبد حریف شدند. تومیچ همچنین از 7 پرتاب آزاد خود، 6 امتیاز گرفت اما نتوانست با این بازی درخشان، مانع از شکست تیمش شود.

با نتایجی که دیشب در گروه C به دست  آمد، تیم لوکومتیو کوبان با هفت برد و 2 باخت به صدر جدول صعود کرد. بارسا با 6 برد و 3 شکست در رتبه دوم ایستاد و زالگیریس لیتوانی هم با 5 پیروزی و 4 شکست در رتبه سوم قرار گرفت تا همراه لوکومتیو و بارسا راهی دور بعد شود. 

نتایج سایر مسابقات دیشب یورلیگ بسکتبال اروپا به این شهر است؛ 

گروه B
آنادولو افس پیلسن ترکیه 95 - 86 لابورال کوشا اسپانیا

لیموژ فرانسه 67 - 76 المپیاکو یونان

گروه D
دینامو ساساری ایتالیا 65 - 77 اونیکاخا مالاگا اسپانیا

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار