هانیبال قذافی آزاد شد

مقامات امنیتی لبنان از آزادی پسر دیکتاتور سابق لیبی ساعاتی پس از ربوده شدنش در شرق این کشور خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک مقام امنیتی در لبنان شامگاه جمعه ساعاتی پس از اعلام خبر ربوده شدن هانیبال قذافی فرزند معمر قذافی دیکتاتور سابق لیبی به دست یک گروه مسلح ناشناس در لبنان، از آزادی وی خبر داد.

این مقام امنیتی لبنانی گفت پلیس لبنان هانیبال قذافی را تحویل گرفت و در حال بازجویی از اوست. وی به مکان آزادی فرزند قذافی اشاره ای نکرد.

در همین حال، یک مقام امنیتی دیگر در لبنان در گفتگو با خبرگزاری فرانسه گفت «هانیبال قذافی به دست یک گروه مسلح در منطقه بقاع و در حالیکه از سوریه وارد لبنان شده بود ربوده و شامگاه جمعه در همان مکان آزاد شد.»

هانیبال قذافی 40 ساله یک همسر لبنانی دارد. شبکه تلویزیونی خصوصی الجدید در لبنان جمعه شب تصاویری از هانیبال پخش کرد که در آن وی از سلامت خود خبر داد و گفت «از همه افرادی که در مورد پرونده امام موسی صدر شواهد یا اسنادی در اختیار دارند، می خواهم هر چه زودتر آنها را ارائه کنند.»

خبرگزاری ملی لبنان نیز ضمن اعلام اینکه هانیبال قذافی در منطقه بقاع در شرق لبنان، ربوده شده بود افزود «ربایندگان خواستار اطلاعاتی در مورد امام موسی صدر شده بودند.»

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار