جوکار مطرح کرد

واردات کاشی و سرامیک سرمایه‎گذاران یزدی را دچار مشکل کرده است

نماینده یزد و صدوق گفت: یزد رتبه اول در تولید کاشی و سرامیک کشور را دارد، اما متاسفانه واردات به صنعت ما آسیب جدی وارد کرده است.

"محمد صالح جوکار" نماینده یزد و صدوق در گفت‎وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بیکاری و اشتغال را از عمده مشکلات حوزه انتخابیه خود عنوان کرد و گفت: رکود اقتصادی در کشور باعث تعطیل شدن برخی کارخانجات و عدم فروش تولیدات سرمایه گذاران شده است.

نماینده یزد و صدوق با انتقاد از واردات كالاها و تجهيزاتی که مشابه داخلی دارند، تصریح کرد: یزد در تولید کاشی و سرامیک در کشور رتبه اول را دارد، اما متاسفانه ورود این محصولات از خارج کشور به صنعت ما آسیب جدی وارد کرده است.

جوکار با تاکید بر معضل کم آبی در استان یزد متذکر شد: در سال جاری تاکنون بارانی نباریده است و چشم امید مردم به این است که خداوند این نعمت را بر آن‌ها ارزانی کند.

نماینده یزد و صدوق با تاکید بر اینکه یزدی‌ها به آب نیاز دارند و آن را هدر نمی‌دهند، خاطر نشان کرد: برای تامین آب شرب این استان مناسب‌ترین و ضروری‌ترین گزینه انتقال آب است و از مسئولان می‌خواهیم اعتبارات خوبی در این زمینه در نظر بگیرند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار