نوباوه:

تمایلی برای ثبت‌نام در انتخابات ندارم/ روزنامه‌نگاری را ترجیح می‌دهم

یک عضو مجمع نمایندگان تهران گفت: اگر مسئله ورود به انتخابات را به خودم واگذار کنند نمی‌خواهم در انتخابات مجلس ثبت‌نام کنم.

به گزارش حوزه انتخابات گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ بیژن نوباوه صبح امروز در جریان دیدار با خانواده شهید «بشلیده» این شهرستان نسبت به این خانواده ادای احترام کرد.
 
وی در حاشیه دیدار مذکور مطالبه‌گری را بخشی از زندگی انسان‌ها دانست و گفت: مطالبه‌گری اقدام بسیار خوبی بوده و اگر در هر لباسی باشد بسیار ارزشمند است.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خبرنگاری را افتخاری بزرگ دانست و تصریح کرد: خبرنگار تلاش زیادی می‌کند، اما کم‌ترین برخورداری را دارد.
 
وی ویژگی‌های یک خبرنگار را مطالبه‌گری منطقی با حفظ ایمان عنوان کرد و گفت: بنده در دوران دفاع مقدس و خارج از کشور این کار را دنبال کردم و اکنون یک روز خبرنگاری را به هشت سال نمایندگی‌ام نمی‌بخشم.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره ورودش به انتخابات آینده مجلس تصریح کرد: اگر این مسئله را به خودم واگذار کنند نمی‌خواهم در انتخابات مجلس ثبت‌نام کنم.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر بنده وارد عرصه انتخابات نشوم به دنبال کار روزنامه‌نگاری می‌روم و واقعاً به دنبال این هستم و آن را افتخار بیشتری برای خود می‌دانم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
برچسب ها: انتخابات ، مجلس ، خبرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.