طرح پنتاگون برای آموزش سایبری

برای اجرای عملیات مؤثرتر در فضای سایبر، پنتاگون نیازمند نیروهایی است که با استانداردهای درجه بالا آموزش ‌دیده و مجهز به بهترین توانایی‌های فنی باشند.

طرح پنتاگون برای آموزش سایبریبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آمریکا برای ایجاد و حفاظت از نیروها و ظرفیت‌های خود در راستای رهبری عملیات در فضای سایبر، می‌خواهد برنامه‌های مختلفی در خصوص تربیت و آموزش نیروهای سایبری، اجرا کند.

وزارت دفاع این کشور اعلام کرد: اولویت اول وزارت دفاع، تربیت و ارتقای سطح توان و تخصص نیروها، برای مأموریت‌های سایبری است و بخش خصوصی باید از پروژه‌های آموزشی پنتاگون حمایت کند.

از جمله برنامه‌های این وزارتخانه، حفظ محیط مستمر آموزشی است. فرماندهی سایبری آمریکا و سایر سازمان‌ها، مؤسسات و بخش‌های نظامی، برای مشخص کردن نیازمندی‌ها و ایجاد یک محیط آموزشی، همکاری خواهند کرد. همچنین پنتاگون قصد دارد نسبت به استخدام و به‌کارگیری شهروندان توانمند و بااستعداد، برای کار در مناصب سایبری اقدام نماید.

حمایت کردن از طرح‌های ملی برای آموزش‌های سایبری، از دیگر طرح‌های آمریکا برای ارتقای سطح تخصص نیروها است. وزارت دفاع این کشور با همکاری بخش خصوصی، به دنبال حمایت از طرح‌های آموزشی است تا از نیروهای آموزش‌دیده، در حوزه‌های امنیت و پدافند سایبری استفاده کند.

پنتاگون با سرعت بخشیدن به تحقیق و توسعه در حوزه‌ی سایبر، در تلاش است؛ تا توانایی‌های سایبری افراد را افزایش دهد. نتایج این تحقیقات در اختیار نیروهای مأموریت سایبری پنتاگون، قرار خواهد گرفت.

به‌علاوه، ارزیابی ظرفیت‌ نیروهای عملیاتی سایبری، برای رسیدن به اهداف مأموریت‌های پنتاگون، امری ضروری برای آمریکا، بیان شده است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.


منبع: سایبربان

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.