تحول کیفی در صنایع نظامی یمن؛

رونمایی از سامانه موشکی صرخه-3 یمن/شوکه‌شدن متجاوزان سعودی

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، سامانه موشکی جدید ساخت این کشور موسوم به صرخه-3 را رونمایی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، موشک جدید صرخه-3 در دویست و شصت و دومین روز تجاوز به یمن رونمایی شد. گزارشگر المسیره گفت رژیم سعودی و جهانیان دریافتند یمنی که از همه طرف به محاصره در آمده، محاصره اش را به گونه ای که به فکر آنها نیز خطور نمی کند شکسته است.

موشک صرخه-3ساخت یمن است و موشکهای پاتریوت آمریکا با همه امکاناتش نه می توانند این موشک یمنی را رهگیری و سرنگون کنند و نه قادرند تا در هوا هدف قرار دهند. این تحول کیفی در صنایع نظامی یمن باعث شوکه شدن متجاوزان به یمن شده است به خصوص آنکه همزمان با مذاکرات ژنو دو رونمایی می شود و این رونمایی نیز پیامهای متعددی دارد.

برد موشک صرخه-3 ، بیست کیلومتر است و سه متر طول دارد و وزن کلی آن نیز 150 کیلو است. طول کلاهک جنگی آن 60 سانتیمتر است و وزن کلاهک آن نیز 50 کیلوگرم است. این موشک از قدرت انفجاری بالایی برخوردار است و با دقت بسیار زیاد نیز به هدف اصابت می کند.

گزارشگر گفت تا این لحظه فقط بخشی از سامانه های موشکی یمنی رونمایی شده که نجم الثاقب و زلزال و صرخه از جمله آنهاست. صهیونیستها از این وضع نگران هستند و از خطرناکی این تحول شتابان باخبرند.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۲ آذر ۱۳۹۴
درود بر مبارزان یمنی که مرد مردانه می جنگند و با آن همه سختی کوچکترین امتیازی به سگان آمریکایی و وهابی های نوکر دجال ندادند و مثل خائنین داخلی توافق بدتر از ترکمانچای نبستند تا رای جمع کنند به قیمت خواری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۲ آذر ۱۳۹۴
کشورهایی که در جنگ به ما کمک کردن لایق کمک هستن نه مابقی
سوریه و کره شمالی بیشترین کمک رو به ایران کردن
یادمون باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۲ آذر ۱۳۹۴
هشت سال جنگ بسمون نبود _ همین یمن در دوران جنگ تحمیلی کمک نظامی به ارتش بعث عراق کرد _ حالا مونده بخاطر یمن و چند کشورک دیگر خودمونو به کشتن بدیم وکشورمونو بار دیگر جنگ زده نماییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۷ ۲۲ آذر ۱۳۹۴
به به به دلاوران یمنی که خواب و خوراک را از سران و نظامیان آل سعود گرفته و بزودی به یاری خدا و تلاش جوانان دلیر بسیجی یمنی به پشتیبانی از ارتش و انصارا... مرزهای آل سعود را شکسته و مزدوران داعش و النصره و القائده و آل سعود و آل خلیفه که همه از وهابیون و تکفیری های سیلی خورده از مردان شجاع یمن هستند بهمراه نیروهای مزدور امریکایی بلک واتر که همدست آل سعود شده و پا به میدان جنگ یمن نهاده اند به لطف خدا و شجاعت رزمندگآن یمنی یکی از آنها به خانه باز نخواهند گشت ما ملت و جوانان ایرانی منتظر فرمان رهبر عزیزمان هستیم که با برداشته شدن مرز جغرافیایی کشورهای حوزه مقاومت به یاریتان بیاییم و در این جهاد شیرین که با پست ترین فرقه های وهابی تکفیری داعش و خلفای بی دین وهابی آل سعود هستند مبارزه نموده و دل ملت مسلمان یمن را شاد کنیم ما در ایران شبانه روز به فکر شماییم و برایتان دعا میکنیم اینشاا... پیروزی نزدیک است.
آخرین اخبار