مشهد؛

بیش از 200 ایده در نخستین کافه ایده ایران به ثبت رسید

مشاور شهردار مشهددر امور جوانان از راه‌اندازی نخستین کافه ایده ایران، توسط گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد و ثبت بیش از 200 ایده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هادی قاسم‌پورگفت: طی سه روز از راه‌اندازی نخستین کافه ایده ایران، بیش از 2 هزار نفر از اساتید دانشگاه، فرهیختگان، پژوهشگران، نخبگان، مخترعان و ایده‌پردازان در فضایی امن با یکدیگر به تعاملات اجتماعی و علمی پرداختند، که بیش از 200 ایده به دو شیوه سیستماتیک و نوشتاری ثبت و تعداد ایده‌های سامانه ایده‌شهر را به 23 هزار و 932 ایده رسانده‌اند.

قاسم‌پور تصریح کرد: کافه ایده، فضایی واقعی و صمیمانه به دور از فضای مجازی، در جهت ایده‌پروری است که با تعامل و همفکری میان پژوهشگران، نخبگان، مخترعان و ایده‌پردازان زمینه ثبت ایده خلاقانه را فراهم می‌نماید.

وی هدف از راه‌اندازی کافه ایده را ارتقای رشد علمی و ایجاد فضایی امن جهت مشارکت ایده‌های بکر، عنوان کرد و افزود: در این فضا ایده‌پردازان علاوه بر استراحت و پذیرایی، با تبادل نظرات و پروراندن آن به ایده‌ای خوب دست می‌یابند.

رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: باید گروه مشاوران جوان جهت گسترش ایده خوب اقداماتی موثری را برنامه‌ریزی کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.