کولیوند: اولویت گذاری مدیریت شهری قدس برای تحقق نهضت همگانی رفاهی

شهردار قدس گفت: منطقه مذکور از نزدیک‌ترین شهرستان غرب استان تهران به پایتخت محسوب می‌شود ، اما با این وجود مشکلات عدیده‌ای در حوزه زیرساخت‌های شهری ناحیه مورد اشاره وجود دارد.

محمد صادق کولیوند شهردار قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نقش حائز اهمیت زیرساخت‌های شهری در ارتقای رفاه و رضایت‌مندی مردم اظهار کرد: به طور یقین هر آن‌چه عمق نارسایی در زیرساخت ها تشدید شود به همان میزان روند تحقق توسعه پایدار با کندی وفرسایش مواجه می‌شود.

وی افزود: یکی از عمده‌ترین مشکلات و نارسایی‌های موجود در شهر قدس مشمول امکانات اولیه رفاهی همچون آسفالت و جدول‌گذاری معابر می‌شود که با عنایت به اولویت‌گذاری لحاظ شده، طرح‌های متعددی تعریف شده که بخشی از آن در طول ماه‌های اخیر اجرایی شد بخش دیگر نیز در آینده عملیاتی می‌شود.

شهردار قدس عنوان کرد: برای تقویت و توسعه زیرساخت‌های شهری برنامه‌ای تحت عنوان نهضت همگانی رفاهی مد نظر قرار دارد که برای اجرا و اعمال آن نهایت تلاش و سعی خود را بر اساس توان‌مندی و بضاعت موجود به کار خواهیم بست.

کولیوند یادآور شد: با توجه به تعامل و همیاری جاری در بین دستگاه‌های خدمات‌رسان شهری امیدواریم روند پیشرفت و شکوفایی این شهر که از ظرفیت‌های ویژه‌ای نیز برخوردار است با سرعت و شتاب هرچه بیشتری طی شود.

انتهای پیام / 

برچسب ها: رفاه ، نهضت ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار