جان کیسیک: ترامپ رییس جمهور آمریکا نخواهد شد

نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت فکر نمی کند دونالد ترامپ رقیب هم حزبی اش، رئیس جمهور شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی بی اس، جان کیسیک نامزد حزب جمهوریخواه در گفتگو با برنامه فیس د نیشن شبکه سی بی اس گفت اظهارات دونالد ترامپ دیگر نامزد حزب جمهوریخواه درباره منع موقت ورود مسلمانان به آمریکا تنها موجب اختلافات بیشتر می شود و ما نیازی به اختلافات بیشتر نداریم.

وی افزود: روشن است هر کسی که مسلمان است تروریست نیست. شمار افرادی که گرایش افراطی و انحرافی دارند بسیار محدود است.

کیسیک درباره آماری که مجری سی ان ان درباره حمایت چهل درصدی از اظهارات ترامپ ارائه کرد گفت شبکه سی بی اس از چهارصد نفر در یک کشور سیصد و بیست و پنج نفری نظرسنجی کرده است.

ما همواره شاهد انتشار نتایج نظرسنجی ها هستیم. من دیگر دارم به این گفته ایمان می آورم که نظرسنجی ها ایجاد شده اند تا ستاره شناسان افرادی دقیق به نظر بیایند. فکر نمی کنم نتایج این نظرسنجی ها منعکس کننده نظر و جایگاه حزب جمهوریخواه باشد.

من در دفتر خود روزانه با افراد زیادی روبرو می شوم که نگرانی های خود را مطرح می کنند همه نگران خود یا آینده فرزندان خود هستند و ما شاهد مسایلی که ترامپ مطرح کرده است نیستیم.

کیسیک که فرماندار اوهایو نیز است دراشاره به شیوه رفتاری ترامپ گفت نمی توان با داد و فریاد کردن مشکلات مردم را حل کرد برای حل و فصل مشکلات باید گفتگو کرد و با افراد و نهادهای مختلف همکاری کرد. ما اگر نتوانیم جمهوریخواهان و دموکرات ها را وادار به همکاری با یکدیگر کنیم هیچیک از مشکلات آمریکا را نمی توانیم حل کنیم.

قطبی سازی و ایجاد شکاف و اختلاف تنها ما را وارد مسیر اشتباه می کند ما باید آرامش خود را حفظ کنیم و با هم متحد باشیم. این سخنان من را به یاد داشته باشید که ترامپ رییس جمهور آمریکا نخواهد شد و نامزد حزب جمهوریخواه نیز نخواهد شد. این اتفاق نخواهد افتاد.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار