شیطنت نشریات قطری جواب نداد

آندو 90 دقیقه دیگر بازی کرد

در حالی که نشریات قطری مدعی شده بودند نام کاپیتان آندو در لیست سیاه تیم فوتبال ام صلال قرار دارد این بازیکن ارزشمند کشورمان بازهم در ترکیب ثابت تیمش به میدان رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پس از دیدار تیم های العربی و ام صلال در روز 4 دسامبر(13 آذر) که آندرانیک تیموریان به دلیل مصدومیت نتوانست برای ام صلال بازی کند، برخی از نشریات قطری مدعی شده بودند اویگون سرمربی ترکیه ای تیم ام صلال بازیکن ایرانی خود را نمی خواهد و او را در لیست سیاه قرارداده است،بخصوص آن که این مربی از جانشین آندو در آن مسابقه تمجید کرده بود.

اما پنج روز بعد و در دیدار ام صلال مقابل الجیش کاپیتان تیم ملی کشورمان در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفت و 90 دقیقه کامل بازی کرد تا نه تنها این شایعات را باطل کرده باشد بلکه نشان دهد وجود او برای ایگون بسیار مغتنم است.

این هفته نیز در ادامه رقابت های لیگ ستارگان قطر و در دیدار ام صلال و الخریطات کاپیتان آندو 90 دقیقه دیگر به صلاحدید ایگون به میدان رفت تا شیطنت نشریات قطری کاملا بی اثر باشد و رنگ ببازد و آنها بدانند آندو بازیکنی نیست که هر مربی به راحتی از کنار نام او بگذرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
برچسب ها: آندو ، شیطنت ، نشریات ، قطری ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار