جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی اتفاقی مثبت در زمینه هنر است

قرار گرفتن آثار هنرمندان جوان در کنار پیشکسوتان هنرهای تجسمی، منجر به رشد و تعالی هنر می‌شود.

جلیل رسولی هنرمند پیشکسوت و استاد برجسته خوشنویسی در خصوص جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: برگزاری جشنواره فجر در حوزه تجسمی، اتفاق مثبتی است که همه ساله در بهمن ماه در کشور انجام می‌شود و هنرمندان تجسمی را گرد هم جمع می‌کند.

وی در خصوص اینکه این جشنواره چقدر می‌تواند در جوانان ایجاد انگیزه کند، افزود: جوان‌ترها با شرکت در این جشنواره و مقبولیت در آن انگیزه‌ زیادی را برای ادامه فعالیت در این عرصه پیدا می‌کنند و به اعتقاد من همه هنرمندان جوانی که سطح کاریشان به درجه قابل قبولی رسیده باشد، باید در جشنواره تجسمی حضور یابند و آثارشان را ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: قرار گرفتن آثار هنرمندان جوان در کنار هنرمندان پیشکسوت در نهایت منجر به تعالی و رشد هنر خواهد شد و بسیار تاثیرگذار خواهد بود. در این جشنواره کارها با هم مقایسه می‌شود و هر کس با آگاهی از سطح هنرش می‌تواند خیلی جدی‌تر گام‌های بعدی را در جهت رشد و پیشرفت طی کند. این جشنواره فرصت خوبی است تا هر کس با فهمیدن ضعف‌ها و نقاط قوتش مسیر هنری را به درستی سپری کند.

وی یادآور شد: من در جشنواره سال گذشته یک اثر را ارائه دادم که در کتاب «کلک زرین» چاپ شد، ولی امسال به خاطر کارهای نمایشگاهی‌ام نمی‌توانم در جشنواره حضور یابم.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار