الزهار: به امید خدا قدس را آزاد خواهیم کرد

یکی از رهبران بلند پایه جنبش حماس گفت قدس آزاد خواهد شد و فلسطینی ها در مسجدالاقصی نماز می خوانند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاقصی؛ «محمود الزهار» در مراسم 28 امین سالروز تاسیس جنبش حماس گفت: سال 2005 رژیم اشغالگر را از غزه بیرون کردیم. سال 2006 نظامی صهیونیست را ربودیم. سال 2007 نیز سال مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی بود. سال 2008 نیز توطئه رژیم صهیونیستی برای ورود به غزه شکست خورد.

وی افزود: سال 2012 نیز رژیم صهیونیستی خواستار آتش بس با حماس شد. سال 2014 نیز نظریه امنیت ملی اسراییل ضربه خورد و مخدوش شد. امروز تجمعات گسترده مردمی را در مناطق مختلف غزه به مناسبت 28 امین سالروز تاسیس جنبش حماس نگاه کنید حمایت گسترده مردمی و فلسطینی را از این جنبش می بینید.

الزهار تاکید کرد: ما نمی توانیم این صحنه را توصیف کنیم. حتی اگر بزرگترین میدان در غزه برای تجمع گسترده مردمی در حمایت از حماس نیز تدارک دیده شود باز ظرفیت حضور همه را نخواهد داشت. ما در حال توسعه و تجهیز تاسیسات زیربنایی، تسلیحات جنگی از جمله موشکی، مدارس و بیمارستان های خود هستیم.

وی با بیان این که حماس این قدرت را دارد که اهداف مد نظر خود را محقق کند یادآور شد: ما توانستیم موقعیت و جایگاه خود را در جامعه جهانی در میان دوست و دشمن کسب کنیم. من با اطمینان می گویم که همه با هم در مسجد الاقصی نماز اقامه خواهیم کرد و من خطاب به رژیم صهیونیستی می گویم که سرنوشت شما نیستی است و ما وارد قدس خواهیم شد.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار