اکران خصوصی «در مدت معلوم» در ایوان شمس برگزار شد

«در مدت معلوم» اولین تجربه بلند سینمایی وحید امیرخانی است که شب گذشته مراسم اکران خصوصی آن با حضور هنرمندان در ایوان شمس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته مراسم اکران خصوصی فیلم «در مدت معلوم» در ایوان شمس با حضور جمعی از هنرمندان،‌ مردم و عوامل فیلم برگزار شد.بعد از پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و تلاوتی چند از آیات قرآن کریم، مراسم به طور رسمی با اجرای رضا احمدی مجری تلویزیون شروع شد. احمدی پس از اجرای آواز، از تهیه‌کننده و کارگردان و بقیه عوامل کار خواست که به روی صحنه بیایند و صحبت‌هایی راجع به فیلم داشته باشند.

اکران خصوصی «در مدت معلوم» در ایوان شمس برگزار شد

جواد عزتی بعد از طنازی که انجام داد، گفت: از اینکه با رضا احمدی همبازی بودم، خیلی خوشحالم.

دیگر عوامل فیلم از این که هنرمندان و مخاطبان در مراسم اکران خصوصی این فیلم شرکت کردند، تشکر و قدردانی کردند و «در مدت معلوم» را فیلمی جذاب، دیدنی و قابل تامل قلمداد کردند.

اکران خصوصی «در مدت معلوم» در ایوان شمس برگزار شد

بعد از پایان صحبت‌های بازیگران و عوامل فیلم «در مدت معلوم» برای حاضرین پخش شد.

در این مراسم هنرمندانی چون اکبر عالمی،‌ علی سرتیپی، سعید سهیلی،‌ سید غلامرضا موسوی،‌ جواد عزتی، هادی کاظمی،‌ هادی محمدیان، منوچهر هادی،‌ اکرم محمدی، مهدی محرابی،‌ شاهین باباپور،‌ طوفان مهردادیان،‌ فریبا نادری و ... حضور داشتند.

اکران خصوصی «در مدت معلوم» در ایوان شمس برگزار شد

فیلم «در مدت معلوم» اولین تجربه بلند سینمایی وحید امیرخانی و به تهیه‌کنندگی مشترک سید محسن جاهد و رویا شریف است. این فیلم به بررسی معضلات جوانان از سن بلوغ تا سن ازدواج می‌پردازد و در واقع تلنگری برای جامعه محسوب می‌شود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار