بجنورد؛

استقرار 900 شعبه اخذ رای در خراسان شمالی

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: پیش بینی می شود در انتخابات 900 شعبه اخذ رای در استان فعال شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، نوروزیان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان افزود: حدود 900 شعبه در استان برای این دوره از انتخابات تشکیل و 13 هزار نفر نیز عوامل اجرایی و انتظامی انتخابات را بر عهده خواهند داشت.

وی اظهار داشت: در انتخابات خبرگان رهبری 19 حوزه و در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز 17 حوزه خواهیم داشت.

نوروزیان بر آموزش نیروهای ستادی تاکید کرد و افزود: برای اولین بار در کشور امسال برای فرمانداران و بخشداران آزمون برگزار شد و آنان با تمامی قوانین در این خصوص آشنا شدند.

نوروزیان با بیان اینکه فرایند رای گیری و شمارش در این استان به صورت دستی انجام می شود، گفت: طبق برآورد کمتر از 40 نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت خواهند کرد که از مجموع این تعداد 18 نفر در بجنورد و مابقی در سایر شهرستان ها هستند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی افزود: نام نویسی از داوطلبان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از بیست و ششم آذرماه و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز از بیست و هشتم آذرماه آغاز می شود.

وی گفت : نام نویسی از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به مدت یک هفته از زمان آغاز نام نویسی ادامه خواهد داشت .

نوروزیان افزود: اسامی نامزدهای انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری بیست و یکم بهمن ماه و مجلس شورای اسلامی نیز بیست و هشتم بهمن ماه پس از بررسی صلاحیت ها اعلام می شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی همچنین گفت : پیش بینی می شود در انتخابات هفتم اسفند

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی همچنین تقسیمات کشوری/اقوام و تبلیغات مخرب را خطوط قرمز این انتخابات اعلام کرد و از داوطلبان احتمالی و هواداران آنها خواست تا وارد این موضوعات نشوند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.