سلطانی:

مربیان قبلی تیم ضعیفی را بستند/کارنامه خوبی از رهبری فرد ندیدم

مربی تیم امید پرسپولیس گفت: تیم امید در حدود 10روز مانده به مسابقات بسته شد و مربیان قبلی هم تیم را بسیار بد بستند.

مربیان قبلی تیم ضعیفی را بستند/ کارنامه خوبی از رهبری فرد ندیدمبهروز سلطانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: ادموند بزیک فرد با شخصیتی است اما وی و دستیارانش تیم بسیار ضعیفی  را جمع‌و‌جور کردند.

سلطانی در ادامه عنوان کرد: رهبری‌فرد هم قابل احترام است اما همواره در حاشیه قرار دارد. همچنین کارنامه خوبی از رهبری‌فرد ندیدم بزیک هم فرد قابل احترامی است اما تیم را احساسی و براساس روابط خانوادگی بست.

وی تصریح کرد: ما از چند جنبه ضربه خوردیم. بازیکنان اصلی‌مان مصدوم شدند و چند بازیکن هم به علت حضور در مراسم اربعین خسته بودند.

سلطانی بیان کرد: متاسفانه پیشکسوتان پرسپولیس رفتار نامناسبی داشتند و به تک‌تک ما توهین کردند. آن‌ها به کادر فنی امید تهمت زدند.

مربی تیم امید پرسپولیس در خصوص حضور بازیکنان خوب در تیم‌های سایپا و پیکان بیان کرد: باشگاه پرسپولیس تنها سالی بوده که از لحاظ مالی تیم‌های پایه را تامین کرده است. به هر حال تعهدات مالی باشگاه امسال انجام شده است و ما هم صحبتی علیه طاهری نکردیم.

سلطانی اظهار داشت: ما با نژادفلاح مشکل داشتیم، وی قابل احترام است اما اقدامات درستی برای تیم‌های پایه انجام نداد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال فامیل بازی در فوتبال ما زیاد است که مسئولان باید برای این معضل چاره‌ای در نظر بگیرند.

انتهای پیام/

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار