اردبیل؛

افزایش روند سرمایه گذاری بخش خصوصی با تصویب منطقه آزاد تجاری در اردبیل

مدیرکل امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: با تصویب منطقه آزاد تجاری اردبیل روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان اردبیل سیر صعودی به خود می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ارژنگ عزیزی در جلسه ستاد تسهیل واحدهای صنعتی در اردبیل اظهار داشت: متأسفانه در گذشته برخی موانع در واحدهای تولیدی و صنعتی وجود داشت که این امر صاحبان واحدهای تولیدی را با مشکلات جدی روبه‌رو کرده که در صدد برطرف کردن موانع واحدهای تولیدی در سطح استان هستیم.

وی گفت: برای فعال سازی واحدهای تولید راکد نیز اقدامات اساسی در استان انجام شده که امیدواریم با حمایت همه جانبه دستگاه‌های اجرایی استان، بانک‌های عامل و همکاری مالکان واحدهای تولیدی و صنعتی واحدهای تولیدی راکد فعال شوند.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری اردبیل با اشاره به اینکه خروج واحدهای تولیدی از حالت رکود می‌تواند در اشتغال و درآمدزایی مثبت باشد، بیان کرد: با پیگیری مستمر و راه‌اندازی مجدد این واحد‌ها می‌توانیم سبب اشتغال چند نفر در این واحدها شده و شاهد بازدهی اقتصادی در این واحد‌ها شویم.

عزیزی افزود: با تصویب منطقه آزاد تجاری اردبیل روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان اردبیل سیر صعودی به خود می‌گیرد که این امر در تمامی مسایل اقتصادی مربوط به استان تاثیر مثبت می‌گذارد.

وی در ادامه اظهار کرد: زیرساخت‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان اردبیل فراهم شده و باید با برداشتن موانع سبب اعطای زیرساخت‌ها در کوتاه‌ترین زمان به سرمایه‌گذاران شویم تا شاهد گرایش بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در سطح استان اردبیل باشیم.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.