سنندج؛

برگزاری کارگاه دریچه ای به دنیای ربات ها در سقز

در سومین روز از هفته پژوهش، کارگاه دریچه ای به دنیای ربات ها در آموزشکده فنی وحرفه ای پسرانه سقز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛این کارگاه با حضور علاقه مندان در این محیط دانشگاهی که دارای 771 دانشجو در سه رشته معماری، حسابداری و کامپیوتر است توسط کژال صالحی و سعدی سماواتی ارایه شد.

همچنین کارگاه های ردیابی اشیاء در ویدیو بر اساس حرکت، تهیه صورت های مالی طبق استانداردهای حسابداری ایران، پژوهش در حوزه عملیاتی و کارگاه تحلیل بر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در این آموزشکده برگزار شد.
این کارگاه ها به ترتیب توسط جمال یوسفی، لقمان محمدپور، سید محمدحسینی و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی ارایه شد.

در این روز همچنین، سخنرانی های نرم افزار استفاده از رنگ در طراحی پوشاک و سطوح واکنش نسبت به رنگ های مختلف در جوامع انسانی به ترتیب توسط بختیار خسروی و فریدون محمد زاده و کارگاه مروری بر تکنیک های کروکی معماری نیز توسط ناصح یوسفی در دانشگاه علمی کاربردی سقز که دارای 9 رشته کاردانی و دو رشته کارشناسی و 400 دانشجو است، ارایه شد.

همچنین برنامه تجلیل از پژوهشگران و سخنرانی های هم گرایی و یکنواخت سازی استانداردهای حسابداری توسط ابراهیم یوسفی، مدیریت بیو ریتم و نقش ویژگی های شخصی و سازمانی و کارکرد آن توسط حسن حسن زاده و سنت و تجدد در معماری معاصر ایران، نمونه موردی معماری پهلوی دوم توسط ساریه زارعیان در دانشگاه آزاد اسلامی سقز که داری دو هزار و 600 دانشجو است ،برگزار شد.

هفته پژوهش از 22 آذر آغاز و تا 29 این ماه ادامه خواهد داشت.

روزهای هفته پژوهش به نام های پژوهش ، فناوری و مدرسه، پژوهش، فناوری و صنعت، پژوهش، فناوری ودانشگاه کار آفرین، پژوهش، فناوری و حامیان پژوهش، پژوهش، اقتدار ملی و اقتصاد مقاومتی و پژوهش نامگذاری شده است.

شعار امسال هفته پژوهش ، پژوهش و فناوری، عزم ملی و رویکرد جهانی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.