امروز در مراسمی با حضور همه مدیران شبکه یک، از زحمات یکساله محمد احسانی تقدیر شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی شبکه یک، در این مراسم محمد احسانی ضمن ابراز خوشحالی از همکاری یکساله با همه کارکنان و مدیران شبکه یک، گفت: در این مدت بمنظور ارتقای سطح برنامه های شبکه یک بعنوان شبکه ملی و عمومی، تلاش کردم تا وحدت رویه و اتحادی را بین همه مدیران و کارمندان شبکه یک ایجاد کنم و به لطف خدا تا اندازه ای توانستیم به این مهم دست یابم.

احسانی همچنین با آرزوی موفقیت برای آقای شریعت پناهی، از همه همکاران کسب حلالیت نمود. در ادامه سرپرست شبکه یک سیما هم با اشاره به خاطره دعوت سال گذشته آقای احسانی از او برای پذیرش مدیرت گروه اجتماعی شبکه یک افزود: شخصیت، اخلاق، مدیریت و تجربه درکنار تعهد و تدین ایشان، دلایل حضور من در شبکه یک بود.

فضل الله شریعت پناهی ادامه داد: آرامشی که هم اکنون علیرغم مشکلات مالی، ساختاری و کنداکتوری در شبکه یک حاکم است، بدلیل مدیریت اصولی و دقیق آقای احسانی و عدم شتابزدگی ایشان است و باید بگویم از اینکه در ادامه راه از حضور ایشان محروم هستیم، بسیار ناراحت هستم.

او اظهار داشت: یکی از دغدغه های محمد احسانی در زمان مدیریت شبکه یک، همدلی و دوستی در بین کارمندان و مدیران شبکه بود که خوشبختانه ایشان توانستند این امر را محقق کنند.

سرپرست شبکه یک تصریح کرد: انتظار از شبکه یک سیما بعنوان شبکه ملی و عمومی این هست که مخاطب همیشه شاهد تحول و نوآوری در آن باشد که در زمان مدیریت آقای احسانی این امر با تولید برنامه های متنوع، تاک شوها، برنامه های گفتگو محور و مجموعه های تلویزیونی جدید محقق شد و تلاش من هم این است که بتوانم این راه را با تولید برنامه های مخاطب پسند ادامه دهم.

او یادآور شد: برای رسیدن به اهداف شبکه، باید هر چه زودتر مدیران سه گروه اجتماعی، کودک و نوجوان و فرهنگ، هنر و تاریخ انتخاب شوند. فضل الله شریعت پناهی در پایان برای آقای احسانی در مسئولیت های آینده آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

گفتنی است علی اصغر پورمحمدی معاون سيما روز 22 آذر در حکمی سيد فضل الله شريعت پناهي را به عنوان سرپرست شبكه يك سيما معرفي و محمد احساني را نيز به عنوان مشاور معاون سيما منصوب کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار