این دو نفر از اعضاء هیأت انتخاب سی‌ و‌ چهارمین جشنواره فیلم فجر هستند؟

نام اعضای هیأت انتخاب فیلم‌های سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر طبق سیاست‌های دست‌اندرکاران آن تا به این لحظه مخفی مانده، اما...

این دو نفر از اعضاء هیأت انتخاب سی‌ و‌ چهارمین جشنواره فیلم فجر هستند؟
به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سینما و سینماگران و مهم‌تر از همه اعضای سی‌و چهارمین جشنواره فیلم فجر در تکاپوی برگزاری مهم‌ترین رویداد فرهنگی و هنری کشور‌مان هستند و فیلم‌سازان نیز به شدت درگیر فیلم‌برداری و انجام کار‌های فنی آثار خود شده‌اند و برای راه‌یابی به جشنواره و در پی آن حضور در بخش مسابقه و گرفتن سیمرغ بلورین رقابت میکنند و از هیچ زحمتی دریغ نمی‌کنند.
 
یکی از بخش‌های مهم این پروسه انتخاب فیلم‌ها توسط هیئت انتخاب است اما از طرفی معرفی اعضای این هیأت نیز از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود که محمد حیدری دبیر جشنواره امسال تا به این لحظه نامی از آن‌ها نبرده و در این باره در سکوت خبری به سر می‌برد. اما اهالی رسانه نیز بیکار ننشستند و از هر طریقی در تکاپوی یافتن نام آن‌ها هستند.
 
شنیده‌ها از گوشه و کنار و پیگیری‌های ما به نام دو نفر از اعضای هیأت انتخاب فیلم‌ها منتهی شد، یکی از این دو نفر کارگردان پیشکسوت و نام‌ آشنای سینما یعنی فریدون جیرانی و دیگری علیرضا شجاع نوری بازیگر فیلم «محمد رسول‌الله» مجیدی و دبیر جشنواره کودک و نوجوان است.
 
شاید در سکوت ماندن برخی از جریانات جشنواره فیلم فجر دلیل محکمه‌پسندی داشته باشد اما در هر صورت حساسیت‌هایی ایجاد می‌کند که در این روز‌ها بین مردم و به خصوص سینمایی‌ها این حساسیت‌ها را می‌بینیم.
 
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.