زنگ خطر ایران/ ممنوعیت کالاهای آمریکایی از آدامس گرفته تا تانک

رسانه های ایرانی در روز دوشنبه اعلام کردند که سازمان توسعه تجارت ایران لیستی از 227 کالای آمریکایی آماده کرده است که واردات آنها به ایران ممنوع خواهد بود. می توان گفت در این لیست کالاهایی از جمله سیگار های آمریکایی نیز درج شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، وب سایت سی ان اس نیوز در گزارشی با عنوان "ایران از آدامس گرفته تا تانک های آمریکایی را ممنوع کرده است" نوشت: در روز هایی که به نظر می رسد رای آژانس بین المللی هسته ای راه را برای رفع تحریم های ایران و افزایش تجارت باز خواهد کرد، ایران واردات بیش از 200 کالای آمریکایی از آدامس گرفته تا تانک را به ایران ممنوع اعلام کرده است.
 
سی ان اس نیوز در ادامه افزود: رسانه های ایرانی در روز دوشنبه اعلام کردند که سازمان توسعه تجارت ایران لیستی از 227 کالای آمریکایی آماده کرده است که واردات آنها به ایران ممنوع خواهد بود. می توان گفت در این لیست کالاهایی از جمله سیگار های آمریکایی نیز درج شده است.
 
 
این وب سایت آمریکایی در ادامه افزود: از زمانی که خبر رفع تحریم های ایران در ماه ژولای اعلام شد، رهبر عالی ایران آیت الله علی خامنه ای در مورد ادامه دار بودن تهدیدات آمریکایی مخصوصا جنگ های فرهنگی هشدار داد.
 
سایت رادیو فردا نیز نوشت: ایران کالاهای زیادی از آمریکا را ممنوع اعلام کرد و ممنوعیت کالاها از دستمال توالت گرفته تا تانک نشان می دهد که ایران زنگ خطر را در مورد افزایش نفوذ آمریکا در ایران به صدا در آورده است.
 

منبع:جام نیوز
انتهای پیام/ 


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یونس
۱۶:۱۹ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
باسلام خدمت باشگاه خبرنگاران جوان
لطفاً در مورد نتایج این طرح و اینکه از کی اجرا شده و چقدر جلوی خروج نقدینگی رو گرفته هم مطالبی منتشر کنید.
باتشکر
آخرین اخبار