مظلومی: بازیکنی از استقلال جدا نمی‌شود/ دایی مربی با‌هوشی است

سر‌مربی تیم فوتبال استقلال گفت: دیدار سختی را مقابل صبا داریم و برای کسب 3 امتیاز به دیدار مقابل صبا می‌رویم.

مظلومی: بازیکنی از استقلال جدا نمی‌شود/ دایی مربی با‌هوشی است
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار 2 تیم استقلال و صبا در مورد این بازیکن گفت: در هر صورت بازی حساسی را پیش رو داریم، صبا تیم قابل احترامی است و نتایج خوبی را کسب کرده و دیدار مقابل این تیم دشوار است.

وی افزود: این تیم سرمربی باهوشی دارد که به خوبی در صبا نتیجه گرفته است اما ما نیز تیم استقلال هستیم و قصد داریم پس از یک هفته دوری از صدر جدول تمام توان خود را برای کسب 3 امتیاز این دیدار و بازگشت به جایگاه نخست جدول به کار بگیریم.

وی ادامه داد:  با توجه به شرایطی که از صبا داریم بازی تهاجمی را دستور کار خود قرار داده  و امیدوار هستیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

مظلومی ادامه داد:‌پس از دیدار مقابل تراکتور‌سازی به ریکاوری و تمرینات کمی را انجام دادیم اما تمام بازیکنان شاداب هستند و به امید خدا تماشاگران را خوشحال می‌کنیم.

سرمربی تیم استقلال در مورد اینکه آیا از کسب 6 مساوی و 2 برد در 8 هفته اخیر لیگ راضی هستید گفت: این موضوع را در نظر بگیرید که تساوی‌های ما مقابل تیم‌های مدعی بوده و در 2 دیدار مقابل تراکتور و پرسپولیس عملکرد خوبی داشتیم از تساوی‌ها راضی نیستیم و اما تیم‌های دیگر در مقابل ما تدافعی بازی کرده‌اند.

به هر حال تلاش می‌کنیم تا این نقطه ضعف‌مان را پوشش دهیم. مظلومی درباره لیست ورودی و خروجی در نیم‌فصل اظهار کرد: در فصل نقل و انتقالات حرف و حدیث زیاد است. من هیچ لیستی به باشگاه ندادم و در شرایطی که 2 بازی حساس مقابل صبا و تراکتور داریم، ادامه دادن حواشی روی بازیکنانمان تأثیر می‌گذارد، هیچ بازیکنی از استقلال جدا نمی‌شود مگر اینکه خودش بخواهد.

وی افزود: با توجه به رفتن 2 پلی میکر به دنبال تقویت تیم در این پست هستیم اما صحبت کردن در مورد بازیکنان خاص گمانه‌زنی رسانه‌ها است و من هیچ لیستی به باشگاه نداده‌ام.

وی درباره جدایی برهانی گفت: باید بگویم آرش به استقلال تعصب دارد و تا آخر دنیای فوتبالی در استقلال می‌ماند. 

ضمن اینکه بازیکنی خواهان جدایی از استقلال باشد باید درخواست خود را مطرح کرده و کمیته فنی درباره جدایی وی تصمیم بگیرد.

مظلومی درباره غائبین بازیکنان استقلال در بازی با صبا گفت: در این دیدار میثم مجیدی و کریمی را در اختیار نداریم و سایر بازیکنان شرایط خوبی را دارند.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: مظلومی ، استقلال ، مجیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار