تقلب‌ها پا به نمایشگاه می‌گذارند

نمایشگاهی متفاوت از تقلب‌های های دانش آموزان و دانش جویان در مقاطع مختلف تحصیلی در نگارخانه شیخ هادی برگزار شده است.

حامد علائیان مدیر خانه فرهنگ شیخ هادی در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: نمایشگاه قلب شناسی، مجموعه‌ای ای از تقلب‌های های دانشجویان و دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی است که در معرض دید عموم قرار گرفته است. 
 
وی افزود: تقلب‌های های این نمایشگاه را من در 8 سالی که تدریس کردم جمع آوری نموده و تصمیم گرفتم به عنوان ایده‌ای ای نوان ان را در نگارخانه شیخ هادی به نمایش درآورم.  
 
علائیان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات جامعه ما این است که برخی افراد از همان ساعات ابتدای روز که وارد فضای عمومی می‌شوند شوند در پی تقلب هستند و به جای تمرکز بر حقیقت هر چیز به دنبال وارونه کردن حقیقت هستند.  

وی تصریح کرد: در کنار تقلب‌هایی هایی که روی کاغذ نوشته شده در این نمایشگاه مصداق‌های های دیگر تقلب نیز آورده شده است به عنوان مثال یک سالن ورزشی و لوازم ورزشی در کنار سیگار گذاشته شده که نشان می‌دهد دهد سیگار حقیقت ورزش و تندرستی را وارونه می‌کند کند. 
 
علائیان در ادامه یادآور شد: هدف از برگزاری این نمایشگاه این بود که آن چه هست را نمایش دهیم. نه آنچه را که دوست داریم و در پایان آثار تابلوی" هیچ" استاد تنادلی با این نگاه گذاشته شده که این کارها و تقلب‌ها ها سرانجامی ندارد و به نتیجه‌ای ای درست منتهی نمی‌شود شود.  
 
گفتنی است این نمایشگاه تا 28 آذر در خانه فرهنگ شیخ هادی میزبان علاقمندان است.  
 
 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار