سردار نقدی در مجمع عالی بسیج:

ارتش امریکا ۱۹ هزار میلیارد دلار بدهکار است

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ارتش امریکا در نبرد با مقاومت به تکفیری ها متوسل شده و این کشور ۱۹ هزار نیلیارد دلار بدهکار است.

ارتش امریکا ۱۹  هزار میلیارد دلار بدهکار استبه گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ محمد رضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در دومین روز از مجمع عالی بسیج که در حسینیه امام خمینی مشهد برگزار شد با اشاره به بدهی نوزده هزار میلیارد دلاری امریکا و دشمنی این کشور با ایران اظهار داشت: امروز ارتش امریکا به تکفیری ها متوسل شده است.  
 
وی ادامه داد: دشمن تلاش می کند صحنه را وارونه نشان دهد و امروز فلسطین و لبنان و بحرین و یمن از دست استکبار خارج شده است.  
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امریکا در استفاده از همه تدابیر خود در ضربه زدن به جمهوری اسلامی شکست خورده تصریح کرد: دشمن با استراتژی نفوذ که ریشه های ان در ساده لوحی و ثروت اندوزی و ترس بوده تلاش می کند تا با چرب زبانی ورود کند.  
 
سردار نقدی گفت: امریکا از اشغالگری حمایت کرده و تروریست های جنوب شرق ایران از جمله ریگی و همدستانش را پشتیبانی می کند.  
 
وی با بیان لزوم توجه به ظرفیت های داخلی برای بهبود اقتصادی و با انتقاد از برخی نگرش های غیر درون زا عنوان داشت : ایران برای تبدیل شدن به یک اقتصاد پیشرو همه ابزار ها و ظرفیت ها را دارد و امروز بیش از ۸۹۰  هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور  وجود دارد.  
 
رییس سازمان بسیح مستضعفین گفت: ناسا را متخصصین ایرانی اداره می کنند و باید به ظرفیت های داخلی توجه کرد.  
 
وی در پایان با اشاره به لزوم جلوگیری از تولید ضایعات در محصولات کشاورزی خاطرنشان کرد : باید به فرمایشات رهبری در زمینه خام فروشی باید توجه کرد.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار