سومین همایش بین‌المللی پزشکی ورزشی در جمعی از اساتید و دبیران بین‌المللی کشورهای اروپایی و آمریکایی در دانشگاه آزاد اسلامی امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین همایش بین‌المللی پزشکی ورزشی با حضور اساتید و مدیران بین‌المللی کشورهای اروپایی و آمریکایی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و در این همایش از ناگفته‌های ورزش و پزشکی در دنیای صنعت و تکنولوژی و ایده‌های جدید و نگرش‌های نو بازگو شد. 
 
دکتر علی طاهری دبیر کل اجرای کنگره در جمعی از خبرنگاران و اساتید و مدیران بین‌المللی کشورهای آمریکایی و اروپایی با اشاره به رقابت‌های بی‌تردید ورزش و مسابقات المپیکی چالش‌های بالاتری را به آزمون می‌گذارند وهمچون جشنواره‌های المپیادها و دانشجویی در کنار رقابت‌های بین‌المللی و دانشجویی ثبت و ضبط می‌کند. 
 
وی ادامه داد: نزدیک به دو دهه فعالیت در حوزه‌های صنفی و پزشکی آغاز به کار کرده است و در زمینه‌های ورزش حوزه‌ای قهرمانی و حرفه‌ای و در زمینه‌ی پزشکی ورزشی ثبت و ضبط هستند. در حال حاضر به حوزه‌‌های مختلف راه پیدا کردند وبخش‌های مهمی را به خود اختصاص دادند. 
 
طاهری تصریح کرد: انجمن پزشکی ایران 12 سال پیش در حوزه پزشکی فعالیت کرده سابقه طولانی را ثبت و در این حوزه ورود پیدا کردند و بالاترین میزبانی را به خود اختصاص دادند. و این تلاش‌ها همه با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است. 
 
دبیر کل برگزاری کنگره اظهار داشت:  با فعالیت‌های پس در پس دانشگاه آزاد توانستیم در یک رویداد بین‌المللی میزبان همگان باشیم و فعالیت‌های گسترده‌ای را داشته باشیم و مشکلات و مسائل مختلف را پشت سر بنهیم. 
 
وی خاطرنشان کرد: تمام مشکلات و مسائل تنها رکود اقتصاد نیست و در همه جا تزریق شده است. امیدوار هستیم بتوانیم از این دوره به راحتی خارج شویم و با برداشته شدن تحریم‌ها جز رتبه اول باشیم. 
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.