متصدیان قطار تهران - زنجان خودشان را جریمه کردند

یکی از مسافران قطار تهران - زنجان، گفت: بیش از یک ساعت در ایستگاه راه آهن تاکستان معطل شدیم و متصدیان این قطار مسافربری در وهله نخست دلیل توقف را تلاقی قطارها عنوان کردند.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛چند تن از مسافران قطار تهران - زنجان اظهار داشتند: روز گذشته تاخیر این قطار مسافربری در رسیدن به مقصد باعث شد تا متصدیان درون قطار اعلام کنند که نصف بها بلیت به مسافران قابل برگشت است.
 
 یکی از مسافران قطار تهران - زنجان، گفت: بیش از یک ساعت در ایستگاه راه آهن تاکستان معطل شدیم و متصدیان این قطار مسافربری در وهله نخست دلیل توقف را تلاقی قطارها عنوان کردند.

وی افزود: آنچه بیش از معطلی، ما مسافران را عذاب می داد این بود که جواب درست و حسابی از سوی مسئولان قطار به ما داده نمی شد و فکر می کردیم که باید ساعت ها در ایستگاه منتظر بمانیم.
 
م.س. افزود: با طولانی شدن زمان حرکت، کم کم اعتراض ها بالا گرفت و در میان مسافران شایع شد که یک دستگاه قطار از خط خارج و ریل بسته شده است اما به صحت و سقم موضوع پی نبردیم.
 
یکی دیگر از مسافران نیز گفت: با توجه به تاخیر یک ساعته قطار، متصدیان اعلام کردند که مسافران می توانند از روز پنجشنبه برای اخذ نصف وجه بلیت پرداختی اقدام کنند.
 
وی افزود: آنچه بیش از معطلی، ما مسافران را عذاب می داد این بود که جواب درست و حسابی از سوی مسئولان قطار به ما داده نمی شد و فکر می کردیم که باید ساعت ها در ایستگاه منتظر بمانیم اما خوشبختانه پس از حدود یک ساعت به سمت مقصد راه افتادیم.
 
م. ف. که یکی دیگر از مسافران این قطار بود گفت: از مسابقات ورزشی در گرگان باز می گشتم و برای رسیدن به مقصد زنجان بهتر دیدم با قطار تهران - زنجان برگردم.
 
وی افزود: وقتی زمان توقف طولانی شد به تکاپو افتاده و علت را جویا شدیم که متصدیان قطار اعلام داشتند سبب توقف چیزی جز تلاقی دو قطار نیست و پس از مدتی نیز زمزمه خارج شدن قطار مقابل از ریل در میان مسافرین این قطار مسافربری پیچید.
 
این مسافر قطار، اظهار کرد: متصدیان درون قطار و همچنین متصدی اطلاعات ایستگاه راه آهن زنجان به مسافران اعلام کردند به دلی تاخیر پیش آمده می توانید از روز پنجشنبه برای دریافت نصف بها بلیت خود به دفاتر فروش بلیط قطار در زنجان مراجعه کنید و قطار نیز حوالی ساعت 12:30 ظهر به ایستگاه زنجان رسید و مسافران پیاده شدند.
 
روز گذشته خروج یک دستگاه درزین قطار از ریل باعث شد تا قطار تهران - زنجان حدود یک ساعت در ایستگاه بین راهی که گفته می شود ایستگاه راه آهن تاکستان بود متوقف شود.


منبع: ایرنا
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.