خدابخش: جودو باید در مسیر افتخار آفرینی قرار گیرد

در حاشیه اولین روز از چهلمین دوره مسابقات جودو قهرمانی مردان ایران که در مبارکه اصفهان جریان دارد سرپرست فدراسیون بر افتخارآفرینی جودو تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  گردهمایی روسای هیئت‌های جودو استان‌های سراسر کشور در مبارکه برگزار شد. که طی آن دکتر رشید خدابخش سرپرست فدراسیون جودو در این گردهمایی با اشاره به وجود 23 هزار ورزشکار بیمه شده جودو در کشور اظهار داشت: این تعداد بیمه شده رشته جودو فقط یک درصد از بیمه‌ شدگان ورزشی را شامل می‌شود که آمار مناسبی نیست. این درحالی است که برخی رشته‌های رزمی از جمله تکواندو در استانی مانند اصفهان بیش از جمعیت فعلی جودوی کشور ورزشکار سازمان یافته دارد.
 
وی افزود: جودو در مقایسه با برخی رشته‌های رزمی قدمت بیشتری دارد اما اکنون شاهد مدال‌آوری در رشته‌هایی مثل تکواندو، ووشو و کاراته در عرصه‌های آسیایی و جهانی هستیم که شایسته است شرایطی فراهم کنیم که جودو هم توانایی رقابت در بین رشته‌های رزمی را به دست آورد.
 
خدابخش به برنامه‌های راهبردی فدراسیون جودو در زمان ریاست محمدعلی رستگار اشاره کرد و گفت: با مطالعه این برنامه راهبردی، توجه به رده‌های سنی پایه و سرمایه‌گذاری‌ها را مثبت ارزیابی می‌کنم و امیدوارم با هم‌افزایی و تعامل همه‌جانبه با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این رشته در سراسر کشور موجبات قرار گرفتن جودوی ایران در مسیر افتخارآفرینی‌های بیشتر را فراهم کنیم.
 
وی در پایان از حمید عصارزادگان رئیس هیئت جودو استان اصفهان به دلیل فراهم کردن شرایط برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در مبارکه از جمله سالن برگزاری مسابقات و هتل استقرار شرکت‌کنندگان تشکر کرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار