زندگی و اشعار غلامرضا طریقی مستند می‌شود

«جهان، غزلی عاشقانه است» مستندی است که به زندگی و اشعار غلامرضا طریقی می‌پردازد.

مجتبی سعادت کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جدیدترین فعالیت خود گفت: در حال حاضر مشغول فیلمبرداری مستندی به نام «جهان، غزلی عاشقانه است» هستیم. تا به امروز حدود 90 درصد فیلمبرداری آن تمام شده است.

وی افزود: در این مستند به زندگی و اشعار غلامرضا طریقی می‌پردازیم و در این باره از اساتیدی چون محمدعلی بهمنی، هرمز علیپور، سجاد عزیزی‌آرام، محمدسعید میرزایی، بهروز یاسمی، مهدی فرجی و .... کمک گرفتیم.

وی ادامه داد: پس از خواندن غزل‌های طریقی و تحقیق در مورد زندگی وی و مصاحبت این عزیز در کنار استاد منزوی و محمدعلی بهمنی، انگیزه‌های من برای ساخت گوشه‌ای از زندگی این شاعر توانا، متواضع و عزیز برانگیخته شد.

سعادت عنوان کرد: لوکیشن‌های ما شامل انجمن خانه شاعران، منزل و دفترکار اساتید ذکر شده و زنجان (زادگاه) اوست و در پایان مخاطب فیلمی 80 دقیقه‌ای را مشاهده می‌کند.

این کارگردان بیان کرد: پخش مستند «جهان، غزلی عاشقانه است» یا در جشنواره سینما حقیقت و یا در شبکه مستند خواهد بود که امیدوارم مخاطبان بعد از دیدن فیلم لذت کافی را ببرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمام کسانی که در ساخت این اثر ما را یاری کردند، نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

عوامل فیلم «جهان غزلی عاشقانه است» عبارتند از: 
کارگردان، تصویر و تدوین: مجتبی سعادت، تهیه‌کنندگان: حسن و فاطمه بنام، مجری طرح و مدیرتولید: احسان بذلی، دستیار کارگردان: احمد خان محمدزاده، برنامه‌ریز: مریم رادمنش، صدابردار: حسین خلج، عکاس: فرزاد باوفا، مدیر تدارکات: آرمین نکومرام.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار