سیدحسن خمینی در جمع خبرنگاران:

به صورت مستقل وارد انتخابات شده‌ام/ آبرویم را برای اعتلای نظام گذاشته و خواهم گذاشت

سید حسن خمینی گفت: به صورت مستقل وارد انتخابات شده‌ام.

به صورت مستقل وارد انتخابات شده‌ام/ آبرویم را برای اعتلای نظام گذاشته و خواهم گذاشتبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت‌الاسلام و المسلمین "سید حسن خمینی" صبح امروز و پس از ثبت نام برای انتخابات مجلس خبرگان در جمع خبرنگاران،  اظهارداشت: امروز توفیق داشتم تا در انتخابات خبرگان ثبت نام کنم.

وی افزود: در هفته گذشته که بحث ثبت‌نام مطرح شده بود با سه نوع برخورد مواجه شدم گروهی از این امر استقبال کردند و لطفی که شد نشان از زنده بودن امام(ره) در جامعه است، دوستانی هم بودندکه به نوعی نقد داشتند و دسته سوم یک شکاف در جمهوری اسلامی مطرح کردند.

یادگار امام (ره) تاکید کرد: باید گفت اساسا حضورم در انتخابات به تبعیت از فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر دفاع از انقلاب است.

سیدحسن خمینی با یادآوری اینکه در طول تاریخ انقلاب افراد زیادی برای اعتلای نام کشور جان خود را از دست داده‌اند، گفت: ایثارگران، خانواده‌های شهدا و گروه‌هایی از خود گذشتند، گروه‌هایی آبرو دادند تا انقلاب حفظ شود، زیرا امام به ما آموختند که برای حفظ و تقویت نظام باید از همه اینها گذشت. اگر من هم کوچک‌ترین آبرویی دارم، در این مسیر گذاشته و خواهم گذاشت.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد، وقتی از امام(ره) پرسیدند جمهوری به چه معنا؟ گفتند به همان معنای مصطلح و اسلام هم همانطوری که در نظریه‌ها وجود دارد، برنامه‌هایی در این زمینه دارد که می‌توان به ولایت فقیه اشاره کرد که ما از آن پشتیبانی و دفاع می‌کنیم.

سیدحسن خمینی تصریح کرد: هیچ راهی برای ما نیست جز اینکه جمهوری اسلامی ایران را نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیش به عنوان آرزوی خود دنبال کنیم.

وی ادامه داد: در جهان آشفته کنونی هیچ چیزی مهمتر از وحدت، اعتماد و همدلی و همراهی چنانچه که در شعار امسال که توسط رهبر انقلاب مطرح شد مهم نیست و مؤثر نخواهد بود.

سید حسن خمینی در پایان خاطر کرد: بنده در انتخابات آتی به صورت مستقل وارد شده‌ام و دست یکایک مردم شریف را میبوسم و از جوانان گرانقدری که این روزها ابراز لطف کرده‌اند تشکر می‌کنم، جوانان پیوندی مجدد با امام راحل بسته‌اند و بنده نیز همچنین از مراجع و علما و تمام کسانی که در این راه بنده را یاری کرده‌اند و ابراز لطف کرده‌اند تشکر می‌کنم و امیدوارم لایق اعتماد مردم باشم.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۴
سیدبزرگوار بنده خاک زیر پای شما اولاد پیامبر هستم . ما جوانان همگی دست بوس شما هستیم و حضور شما در انتخابات 94 را به فال نیک میگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۴
زنده باد ....روح پدر و پدر بزرگت خمینی کبیر شاد