با حضور اعضا شورای مرکزی؛

نشست فصلی حزب ندای ایرانیان برگزار شد

سومین نشست فصلی حزب ندای ایرانیان با محوریت بررسی آخرین وضعیت انتخاباتی حزب برگزار شد.

نشست فصلی حزب ندای ایرانیان برگزار شدبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین نشست فصلی حزب ندای ایرانیان با محوریت بررسی آخرین وضعیت انتخاباتی حزب در محل روزنامه اطلاعات امروز جمعه (27 آذرماه) برگزار شد. 

این نشست با حضور اعضای شورای مرکزی و دبیران استانی انتخاباتی حزب ندای ایرانیان برگزار و اعضا به تبیین مسائل انتخاباتی حزب و برنامه‌های پیش‌رو برای انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداختند. 

در ادامه این نشست سجاد سالک رئیس کمیته انتخابات حزب ندای ایرانیان با اشاره به سیاست‌های انتخاباتی حزب متبوعش اظهار داشت: سیاست‌هالی کلی حزب براساس حضور فعال در صحنه سیاسی بنا نهاده شده و ما در انتخابات حضوری فعال خواهیم داشت و تا جایی که می‌توانیم در مقابل حضور تندروها در مجلس داوطلب معرفی خواهیم کرد.

وی افزود: توصیه من به اعضای حزب این است که به هیچ وجه نباید اظهار نظری که باعث ایجاد اختلاف در جریان اصلاحات شود داشته باشند و این حزب یک برنامه انتخاباتی مشخص شده دارد که اعلام شده و تا چند روز آینده برنامه‌های حزب ندا برای چگونگی حضور و ثبت نام داوطلبین ارائه خواهد شد.

در ادامه نیز خواجوی مسئول استراتژیک حزب ندای ایرانیان با بیان فضای سیاسی چند سال گذشته اظهار داشت: حزب ندای ایرانیان با شعار باز شدن فضای سیاسی اعلام موجودیت کرد و باید اکنون ادعا کنیم که اولین تشکلی بودیم که در فضای سیاسی نامناسب چند سال اخیر یک فعالیت سیاسی مبتنی بر آرامش را دنبال کردیم. 

همچنین جدا رئیس امور زنان حزب ندای ایرانیان با اشاره به بهبود وضع زنان برای شرکت در امور سیاسی و حاکمیتی در کشور پس از انقلاب اظهار داشت: پس از انقلاب شاهد بودیم که وضع زنان برای شرکت در مسائل اجتماعی بهتر شد اما هنوز با جایگاه مورد نظر فاصله داریم.

وی افزود: حضور زنان در جامعه به صورت توده بطور تقریبی همگام با مردان برای حضور در صحنه‌های انتخابات و سیاسی بوده است اما در سطح نخبه و حضور در سمت‌های سیاسی کشور اوضاع مناسبی نداریم و یکی از اهداف دفتر زنان حزب ندا توانمندسازی زنان برای حضور در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی جامعه است و تنها توانمندی زنان حضور آنها در مجلس نیست.

در پایان این نشست رادفر رئیس شاخه جوانان حزب ندا با اشاره به مشکلات جوانان و عدم توجه به این قشر از جامعه تصریح کرد: یکی از مشکلات ما میدان ندادن به جوانان است و در حالی که مقام معظم رهبری به جوانان غرب نامه می‌نویسند اما مسئولین ما برای تبیین این نامه و اقدامات عملی برای رشد جوانان اقدامی نمی‌کنند.

رادفر در ادامه تصریح کرد: نباید از جوانان تنها بعنوان ابزاری برای پیشبرد اهداف خود قبل از انتخابات استفاده کرد و باید پس از انتخابات و رأی‌آوری احتمالی به جوانان نیز بها داد و معتقدیم باید به دور از نگاه جنسیتی در جامعه شایسته سالاری بوجود آید و قطعا جوانان از همه شایسته‌تر هستند و حزب ندا با عضوگیری نزدیک به هزار نفر درصدد تشکیل یک طرح انتخاباتی برای جوانان است. 


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

برچسب ها: احزاب ، مجلس ، حزب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار